positief of negatief??

A

Anoniem

Guest
Kon niet meer wachte tot donderdag om te testen.. ben nu 1 dag overtijd,

En nu is de horizontale streep heel dik en de verticale heeeeeeeeeeeeel licht alleen te zien als je hem tegen het licht houd..

liefs masrya

Oh wat spannend! Ik heb zelf vandaag ook getest (2 dagen overtijd) en bij mij was de ene streep ook heel dik (maar volgens mij is dit normaal en een teken dat de test goed is uitgevoerd) en de andere totaal NIET te zien! Ik had anderhalve week geleden wel een opgeblazen gevoel en 's avonds vaak misselijk maar dat leek me nog een beetje te vroeg.
Ik zou zeggen voer de test nog een keer uit over een dag of wat want als je wel zwanger bent dan komt er steeds meer hormoon bij en wordt de streep vanzelf meer zichtbaar!
Even geduld dus denk ik
 Ik duim voor je!!!

Ik had al vrij snel na mijn eiersprong last van heele gevoelige en pijnlijke borsten en tepels, ook heel veel last van slijm en witvloed.. en vanaf gisteren morgen een opgeblazen gevoel..

doe donderdag gewoon nog een testje want elke 2 a 3 dagen verdubbelt je hormonen.. maar net nog een keer de bijsluiter gelezen.. staat het maakt geen verschil indien 1 van de lijnen in het + teken lichter of donkerder gekleurd is dan de andere: het resultaat is ZWANGER!!!!!!!! joehoe

In dat geval: GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou het in ieder geval over een paar dagen nog een keer proberen (om het echt zeker te weten maar dat zou mijn idee zijn) maar als dat in de bijsluiter staat dan kan je ervan uit gaan!
Hoop voor je dat alles goed gaat de komende tijd!!!!!!

dankjewel!!, ja ik heb er nog 1 en die gebruik ik donderdag met mijn ochtendurine, dan is de streep dikker.. en die wil ik dan bewaren

Ja inderdaad dan weet je het 100%.
En nou maar hopen dat het snel donderdag is!!
Ik duim voor je en laat het even weten he!!

Hoi Masrya,

O, wat ben ik blij voor je. Ze zeggen altijd "een streep is een streep"dus!
Gaaf joh!

Nou, ik had gisteravond een heel klein beetje rood slijm, dus ik dacht. Ja hoor, daar komt m'n ongi. Ik helemaal in een dip.
Maar vanmorgen helemaal niks en tot nu ook nog steeds niet! Wat moet ik er nu van denken?

Heb niet zulke duidelijke verschijnselen als jij allemaal verteld hebt, maar we hadden inderdaad wel wat overeenkomsten, dus daar hou ik me nog maar even aan vast.

Ik ga morgen in ieder geval ook nog een keertje testen! Spannend hoor!

Ik laat het nog wel weten.

Groetjes Heringa!

Terug
Bovenaan