<p>Hoi allemaal ik kwam er achter dat ik 5Juli zwanger was toen ik 8 weken en 6 dagen was kwamen ik en me partner bij de verloskundige en kwamen we erachter dat het hartje niet meer klopte..</p><p>10 Augustus ben ik naar de gyn geweest en had 2 keuzes of afwachten dat mijn lichaam het zelf afstoot binnen 2 weken of medicijnen meegeven toch heb ik gekozen voor de medicijnen omdat ik niet langer meer wilde wachten..</p><p>heb volle 3 weken gevloeit en nu denk ik dat mijn cyclus in de war is omdat ik normaal de 28ste ongesteld word en laatst was ik de 23ste(september) al ongesteld geworden nu proberen ik en mijn partner weer zwanger te worden maar ik heb 4 Okt tot 7 Okt roze bloedverlies gehad en daarna licht waterig bloed zonder stukjes en heb een paar testen gedaan (early testen) 5 Okt licht vaag streepje dus denk positief 7 Okt kwam het streepje zichtbaarder wel nogsteeds licht dus denk dan ook positief en 9 Okt weer getest negatief en 11 Okt weer getest licht vage streep en 12 Okt weer getest negatief.. gister had ik bruine droge afscheiding maar ik kan hier niks vinden erover op google </p><p>ik snap er nu helemaal niks meer van ik heb wel zwangerschapskwaaltjes wat ik bij hou met een app ben ik nou zwanger of niet? Of test ik te vroeg?</p><p>wil graag jullie ervaringen weten hierover </p>