Positief of niet?

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Ik heb afgelopen week veel over zitten te geven, erg veel pijn aan mijn borsten en ik ben ook 10 dagen te laat voor mijn menstruatie. Na aanleiding hiervan dacht ik een paar zwangerschapstesten te doen. Ik heb 3 testen gedaan, 2 kruidvat testen en 1 clearblue digital. De kruidvat testen kwamen erg licht maar wel met een plusje terug en de clearblue zei dat ik niet zwanger was maar toen ik het ontleed (batterijen moet je wel juist weg gooien natuurlijk ;)) leek de test strip in die clearblue wel overduidelijk positief. Mijn plan is om in een paar dagen opnieuw te testen maar heeft iemand anders dit ook gehad?</p><p>xo</p>
 
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je die test uit elkaar haalt dus dat er ergens op die test 2 streepjes te zien zijn wil dat niks zeggen als het scherm aangeeft niet zwanger lijkt me. Hij is niet voor niks digitaal zodat je niet hoeft te twijfelen over wel of geen streepje dus zou hem ook gebruiken zoals hij bedoeld is
 
Heyy!

De clearblue digtial heb ik ook gedaan..Er stond “niet zwanger”, ik heb hem toen ook uit elkaar gehaald en toen zag ik overduidelijk twee dikke strepen! Daarvoor heb ik de normale clearblue test gedaan, daar dacht ik een klein streepje te zien..Na twee dagen weer getest met 2v5 van de Kruidvat en ja hoor! Weer twee dikke strepen!

Ik zou zeggen wacht twee dagen en test met de Kruidvat 2v5, die blijken de beste te zijn!

Heel veel succes met wachten en ik duim voor je!!

XX
 
Terug
Bovenaan