Positief of niet?

<div data-redactor="”1″">Hallo, </div><div data-redactor="”1″">Vorige week woensdag (vandaag dus exact 1 week geleden) hebben we een icsi terugplaatsing gehad van een blasto van 5 dagen. </div><div data-redactor="”1″"> </div><div data-redactor="”1″">Vorige vrijdag deed ik al een kv early t2est om te kijken of de ovitrelle al uit mijn lichaam was, deze was negatief. Nu moet ik normaal vrijdag voor een bloedname gaan, maar ik werd wat ongeduldig. Dus vanmorgen besloot ik opnieuw te testen. Heb er meteen 2 verschillende gebruikt (niet zo slim?). De clearblue digitaal Ultravroeg en de early test van de kruidvat. </div><div data-redactor="”1″"> </div><div data-redactor="”1″">Nu geeft de clearblue duidelijk (en al vrij snel) positief aan, en op die van de kruidvat zie ik een heeeeeel erg licht tuurlijntje. (Ofja, heeeeeeeel licht, maar eerder zo´n lijntje van misschien wil ik gewoon wat zien dat er niet is?)</div><div data-redactor="”1″"> </div><div data-redactor="”1″">Zou het toch kunnen zijn dat de clearblue juist is? Deze test namelijk 6 dagen vroeger, en die van kruidvat mar 3 dagen vroeger ?</div><div data-redactor="”1″"> </div><div data-redactor="”1″">Dus, mag ik voorzichtig blij zijn? Of toch nog eens opnieuw testen? En met welke test dan best? ?</div><div data-redactor="”1″"> </div><div data-redactor="”1″"> </div><div data-redactor="”1″"> </div>
 
Volgens mij mag men je feliciteren. Maar je kan altijd over een paar dagen nog een x voor de zekerheid testen. Als ik het goed heb is de kans op een ‘valse positief’ vrij klein met deze testen, dus positief is positief volgens mij. ??
 
Terug
Bovenaan