positief testen en 'ongesteld' worden

<p>Vorige maand positief getest, en toch 'ongesteld' geworden.. Deze maand weer positief getest en vandaag toch weer 6 druppels bruin bloed verloren over de dag heen verspreid, ik ben toch bang dat er weer een 'ongesteldheid' gaat doorzetten. </p><p>Ik vroeg me af of meer mensen dit vaak hebben? Vriendinnetje die ook zwanger probeert te worden heb ik hier ook al meermaals over gehoord.</p>

Door een blaasontsteking kan een test positief uitvallen terwijl je niet zwanger bent.
Ik zou een paar dagen afwachten of je ongesteld wordt. Als je ongesteld wordt even urine inleveren bij de huisarts om te checken of je geen blaasontsteking hebt. En anders opnieuw testen.  

Ik geloof niet dat het een blaasontsteking is. Geen klachten verder.. En vorige maand testte ik na die week ook weer negatief. 

Maar ik was gewoon erg nieuwsgierig of er veel dames zijn die dus dit vaak meemaken? Positief testen en toch 'ongesteld' worden (ik denk dan aan een heeeele vroege miskraam die je anders nooit opgemerkt had wanneer je niet bezig was met zwanger worden)

Wanneer test je?  Ik heb ook eens voor nod positief getest en werd ook ongesteld dus gaat dan toxh nog mis.
Daarom ga ik nooit meer voor NOD testen. 

Ik ben 10 weken zwager. Rond 7 weken had ik ook wat bruin bloedverlies. Ik schrok hier heel erg van. Gelukkig kon ik meteen terrecht bij de verloskundige & alles was goed.
Wellicht even contact opnemen met je huisarts of de verloskundige? 

Hier ook 1x gehad. Daarna 2 dagen na nod ongesteld en mijn cyclus was de ronde daarna ook van het padje met een duur van 22 dagen.
Kan een vroege miskraam zijn geweest maar zeker weten doe je helaas niet. Daarna nooit meer een positieve test gehad helaas, zitten nu in een IUI traject.

Terug
Bovenaan