Positief testen voor NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi..

Ik ben ook maar nieuw.. kijk al een tijdje mee..
maar ik heb een vraagje, je kunt toch wel testen voor je NOD dag? NOD is toch alleen de dag dat je ongesteld zou moeten worden? Of kan je pas testen vanaf de dag dat je over tijd bent? Volgens de kalender had ik vandaag eisprong dus we hebben van t weekend even flink ... dan zou ik toch misschien volgende week al wel kunnen testen??
Of snap ik t hele systeem ff niet.. haha..

Liefs ...
24 jr. 1e kindje 1e ronde

hoi,

Je kan wel testen volgens mij hoor,4 dagen voor je nod.
sommige   testen zij   daar wel voor geschikt,clear blue geloof ik.

maar tis wel beter om te   wachten omdat er dan meer zwangerschapshormonen in je lichaam zitten en een goed   resultaat geven.

succes!
liefs maagd

He hallo,

Als je menstruatie 1 dag te laat is kun je thuis een zwangerschapstest doen. Een zwangerschapstest geeft een nauwkeurige uitslag van 10 tot 14 dagen na de bevruchting.Als je niet zolang kunt wachten kun je de test al eerder doen, maar dan is er een kans dat de test misschien negatief aangeeft terwijl je wel zwanger. De kans  is dan groter dat je later nog  een keer een test moet doen. Nadat een eicel bevrucht wordt doet het er een week over om in de baarmoeder te komen en zich daar in te nestelen. Pas dan weet je lichaam dat je zwanger bent en gaat je lichaam het zwangerschapshormoon HCG aanmaken. Dit hormoon heb je nodig voor een positieve uitslag bij je zwangerschapstest.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat je wat aan dit verhaal hebt. Ik wens je heel veel sterkte de aankomende dagen en hoop voor je dat je zwanger bent.

groeten van mij

nou dan wachten we nog maar ff af.. hoewel mijn handen wel heeel erg kriebelen om zo'n test te gaan kopen hoor... haha.. ik heb nu wel t idee dat ik elke keer wat voel, maar dat komt vast omdat ik er in mijn hoofd gewoon mee bezig ben..

vond het wel grappig om te lezen over die mannen! mijn vriend wil ook graag een kindje, lijkt hem het mooiste wat er is enzo, maar als ik er dan over begin is t van... jaja dat komt vanzelf haha.. omdat t ons eerste kindje is twijfel ik dan wel eens of ie wel echt wil.. maar goed hij zegt dan weer van wel! Pas als ik met zo'n dikke buik rond loop zal hij t wel helemaal geweldig gaan vinden.

Gr.
1e ronde, 1e kindje

Terug
Bovenaan