Positief testen week na nod

Hoi dames,

Wij hebben in februari een mola zwangerschap gehad en proberen het sinds dien weer opnieuw. Het duurde even voordat mijn cyclus weer opgang kwam. Nu heb ik sinds 3 maanden een regelmatige cyclus van 33 dagen. Afgelopen donderdag zou mijn menstruatie moeten starten maar deze bleef uit. Vrijdag avond een test gedaan deze was negatief. Sinds gister heb ik last van gevoelige borsten af en toe buikkramp en last van onderrug ook had ik gister ochtend wat bruine afscheiding dus ik dacht daar is me menstruatie maar tot nu toe nog niet doorgezet. Zou het dan toch noch kunnen dat ik zwanger ben of zet de menstruatie mischien toch noch door. Zouden jullie nog een test doen of nog een paar dagen wachten.

Als vrijdagavond de laatste keer is dat je hebt getest, zou ik zeker nog een keer testen nu! Je bent inmiddels alweer 3 dagen verder!
Is je NOD zeker (heb je ovulatietesten gedaan?)? Want wie weet wat je cyclus gewoon wat langer en heb je te vroeg getest. 
(ik heb 2 jaar terug ook een mola zwangerschap gehad en daarna was mijn cyclus ook niet meer zo regelmatig als daarvoor..)
Ik hoop met je mee dat je snel weer zwanger bent en het deze keer goed gaat, want wat een gedoe zo'n mola... 

Zeker weten doe ik het niet maar uitgaande van de vorige maanden. Ik denk dat ik het nog een dag of 2 aankijk mischien zet het toch nog door en anders ga ik weer testen.

Terug
Bovenaan