Positief?

A

Anoniem

Guest
Hi all! Ik heb vanmorgen een test gedaan en als resultaat kreeg ik een heel maar dan ook een heel erg licht streepje, zo licht dat je hem bijna niet ziet, wat moet ik hier mee? En zou ik evt vanmiddag nog een test kunnnen doen? Zie nergens staan dat het persee met ochtend urine moet.. en hebben jullie nog tips voor goede testen?

Zit je nog voor je nod od of ben je er al overheen?
anders zou ik persoonlijk aanraden om te wachten met testen. Ochtendurine is wel het beste. Maar als je nog voor je nod zit kan het zijn dat je innesteling nog bezig is en je dus wel al n licht positieve test hebt maar je over een aantal dagen gewoon ongesteld wordt en dea te groter is dan je teleurstelling. 

Succes!

Als je nog een keer wil testen, zou ik het morgenochtend doen en dan met digital van clear blue. Geb je direct zekerheid

Ik had hetzelfde vorige week. Dacht dat ik het me verbeeldde, maar dit weekend opnieuw (digitaal) getest en idd duidelijke positieve uitslag :)

zou of een paar dagen wachten en anders cb gebruiken.
succes!

Ik had dat ook en toen heb ik een glas water gedronken, mijn timer op 9 uur gezet en die 9 uur niks meer gedronken en toen weer getest met een CB.
Die was toen positief.

Ook ik had een erg lichte test. Geloofde er niets van, ook met ochtendurine is het licht bij mij, maar zoals iedereen aangeeft, een streepje is een streepje. 

Terug
Bovenaan