Positief

Hallo Meiden,

Ik zou jullie op de hoogte houden na het testen van gisteren (zie berichtje Hulp gevraagd). Nou ik heb vanmorgen nogmaals een CB test gedaan, en weer verscheen er een plus!!!

Ik denk dat ik er nu wel vanuit mag gaan dat ik zwanger ben!!!! Gek hoor, je wilt het heel graag maar als het dan eenmaal zover is dan schrik je toch wel. Ik denk dat ik aan het eind van volgende week er nog een testje tegen aan zal gooien.

Ik realiseer mij dat we zeer gefortuneerd zijn, want wij waren pas vanaf half februari bezig.

Ik zal de goede hormonen op dit forum verspreiden en ik hoop dat jullie mij snel zullen achtervolgen naar het januari forum, ik blijf hier ook wel mee lezen denk ik.

Dikke Kussen Kimmie

Hallo Meiden,

bedankt voor alle felicitaties! Ik moet eerlijk bekennen dat mijn vriend en ik nog erg aan het idee moeten wennen. We hebben het vanochtend aan zijn ouders verteld, zij waren echt heel erg blij. En straks gaan we het aan mijn ouders vertellen.

Groetjes en een dikke kus Kimmie

Jeetje Kimmie van harte gefeliciteerd met dit oh zo'n klein wonder op zo'n speciale dag !!! Ga er lekker van genieten met je vriend !!

Groetjes Biaggi.

Terug
Bovenaan