POSITIEF??

A

Anoniem

Guest
<p>Is hij dan nu eindelijk heeel voorzichtig positief aan het worden?..</p><p>het ding is dat ik wel onwijs bloed. Dus hoe kan dat wel. Ook veel kramp in mijn benen en buik?</p><p> </p><p> </p>

Bedoel je dat je positieve test heb tijdens de bloeding of?... voor dat je de bloeding kreeg?

Hoi!Dit is overduidelijk positief! ?Ik zou even contact opnemen met de verloskundige of huisarts dat je veel bloed. Sommigen worden alsnog ongesteld bij de zwangerschap of bloeden snel doordat de bloedvaatjes in de baarmoeder gevoelig zijn en bij bij wijze van een keer hoesten al knappen. Maar het kan ook (wil je niet ongerust maken maar wel een eerlijk antwoord geven) een miskraam zijn of bijv een vanishing twin kan van alles zijn! Had zelf vorige maand een miskraam en ik testte ook positief (tests liepen zelfs op in hcg) maar ik bloedde een paar dagen veel (zonder kramp) en was uiteindelijk dus een miskraam.Maargoed er zijn ook veel vrouwen die veel bloeden en gewoon een hele gezonde zwangerschap hebben! Wat voor soort bloed is het (als ik vragen mag..) Overigens ben ik natuurlijk geen verloskundige die kan je het beste advies geven!

Het Gaat hier trouwens wel om een ovulatie test sorry ! Had ik er even bij moeten vermelden. Ik heb al 3 dagen bloed. En nu vandaag dan een positieve ovulatie test 

Het is toch ook niet gewoon om te bloeden tijdens de ovulatie? Je ovulatie is toch meestal 2 weken na je menstruatie? Zou dit wel even navragen bij de huisarts. Verder zie ik inderdaad een oplopende test. Je kunt een duurdere van clearblue gebruiken om te kijken of je nu ovuleerd. Die geeft heeft duidelijk een smiley als dat zo is. Hoef je niet bang te zijn dat je het gemist hebt en is meteen duidelijk 

Het is toch ook niet gewoon om te bloeden tijdens de ovulatie? Je ovulatie is toch meestal 2 weken na je menstruatie? Zou dit wel even navragen bij de huisarts. Verder zie ik inderdaad een oplopende test. Je kunt een duurdere van clearblue gebruiken om te kijken of je nu ovuleerd. Die geeft heeft duidelijk een smiley als dat zo is. Hoef je niet bang te zijn dat je het gemist hebt en is meteen duidelijk 

[quote quote=10147024]Het Gaat hier trouwens wel om een ovulatie test sorry ! Had ik er even bij moeten vermelden. Ik heb al 3 dagen bloed. En nu vandaag dan een positieve ovulatie test[/quote]Oooohhh haha sorry!! Dan mag je mijn reactie als niet geplaatst beschouwen haha. Heb nooit ovulatie tests gedaan dus wist niet hoe die eruit zagen dacht dat het zwangerschapstesten waren die steeds positiever werden ? Veel geluk met zwanger worden! ?

Ovulatietesten geven altijd een streepje. Ze zijn pas positief als de teststreep net zo donker is als de controlestreep. Zit je niet gewoon in je menstruatie? Ik zou nog even doortesten tot de streep duidelijker wordt.

Terug
Bovenaan