Positief?

<p>Vandaag een early test van kruidvat gedaan omdat ik wat andere dingen ontdekte dan normaal als ik ongesteld moet worden:</p><p>- ik kom niet aan, terwijl ik voor mijn nod normaal 2kg aankom in gewicht</p><p>- Puistjes in mijn gezicht, en dan niet zo'n klein beetje (nb nooit last van gehad ook niet in mijn pubertijd)</p><p>- Wij hebben vrijdag een feest waar gedronken kan worden en gaan op vakantie dus wilde gewoon zeker weten of ik "aan de alcohol" kon beginnen.</p><p>Nu is het streepje voor mijn gevoel wat vaag maar wat vinden jullie? Ik heb deze week nachtdienst dus de test is gedaan toen ik vanmiddag wakker werd na het slapen :)</p><p></p>
 
Oh wauw. Thanks ^-^
Volgens de bijgehouden app-kalender morgen (38 dagen) maar heb nog wel eens een iets langere cyclus van 40/41 dagen dus dacht nu kan ik wel testen :)
 
nou die is positief hoor! gefeliciteerd!
mocht je toch nog twijfelen doe dan do weer een test dan zal je zien dat de plus donkerder is!
 
[quote quote=10211601]Oh wauw. Thanks ^-^ Volgens de bijgehouden app-kalender morgen (38 dagen) maar heb nog wel eens een iets langere cyclus van 40/41 dagen dus dacht nu kan ik wel testen [/quote]
Best een lange cyclus zeg, wat fijn dat het gelukt is! Hadden jullie al lang een wens? 
 
Die is harstikke positief! Gefeliciteerd! Mocht je twijfelen nog even op je nod testen.. bij mij waren de early testen ook wat vaag en op me nod een normale knal test. Inmiddels 5 weekjes zwanger?
 
Dankjewel! Ik zal de test donderdag even opnieuw doen, en wellicht zaterdag.
Jij ook onwijs gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst! ?
Nu nog een leuke manier verzinnen om de papa op de hoogte te stellen, hihi!
 
[quote quote=10211606] Best een lange cyclus zeg, wat fijn dat het gelukt is! Hadden jullie al lang een wens?[/quote]
Ja he, het kan ook zijn geweest omdat ik in het afgelopen jaar veel afgevallen ben e daardoor alles extra op gang moest komt.
In oktober ben ik gestopt met de pil maar we zijn er niet super actief mee bezig geweest. Meer: als hij/zij zich aan dient is het meer dan welkom en geliefd!
 
Terug
Bovenaan