Positief! :-)

Hai allemaal,

Ik meld me weer, gisteren positieve test gehad en zo blij.... nu nog even de spannende weken door maar komt vast goed! Ff voorstellen ik ben B, moeder van meisje J (Maart 2010) en zwanger van de tweede... als ik mijn eigen berekeningen mag geloven ben ik uitgerekend op 13 januari 2013! (Gelukkig geen vrijdag..) 23 mei heb ik mijn eerste echo....

Echt bizar, we zaten net in het traject van de gynaecoloog omdat het niet helemaal werkte en dan toch zo zwanger.

Gefeliciteerd allemaal en leuk om hier weer op het forum te zijn, laten we hopen dat we een actieve club zijn en blijven :)

Liefs

Thanks! en zo leuk dat ik er hier gewoon over kan kleppen haha... de rest mag nog even niks weten... heel blij dat het toch zonder hulp gelukt is :) want zag al een beetje op tegen zo'n traject....

Welkom meid!

Het scheelt inderdaad dat je hier lekker over je zwangerschap kunt praten, want dat is wel waar we behoefte aan hebben maar het is nog vroeg om het aan iedereen te vertellen....spannen he de eerste weken...
Nou meid, ik hoop op een gezonde zwangerschap voor jou!

Ik ben zelf door 1 ronde Clomid zwanger geworden, heel raar,mijn eerste 2 kinderen waren meteen na het stoppen vd pil in aantocht en nu was mijn eisprong niet goed, Gelukkig is het hierbij voor ons gebleven en hoeven we niet verder de mm in.

Liefs

Terug
Bovenaan