positiefe ovulatie test

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

ik ben vorige week maandag en dinsdag een soort van ongesteld geweest,ik heb bloed laten prikken en mijn hcg waarde was 0,1 dat was vrijdag nu heb ik net een ovulatie test gedaan en die geeft twee streepjes aan,maar ik kan ju toch nog niet ovuleren..?

groetjes marisca.

zijn de streepjes even donker? dat is belangrijk, want een ovulatie test geeft meestal 2 streepjes, maar is pas positief als de streepjes even donker zijn.

als dat zo was, zou ik gewoon een zwangerschaps testje doen

oke, nee de test treep is iets lichter dan de controle streep,ik denk namelijk al vanaf vorige week dinsdag dat ik zwanger ben omdat ik veel zwangerschaps klachten heb en mijn menstruatie niet was wat het altijd is.. denk je dat ik miss zwanger ben..? of kan je al na een week na je menstruatie ovuleren..?

groetjes marisca

Een ovulatietest reageert ook op het HCG hormoon, dus het kan zijn dat je toch zwanger bent.
Ik zou er gewoon eens een zwangerschapstest tegenaan gooien als ik jou was. Een zwangerschapstest reageert niet op het LH hormoon, dus dan weet je of het een zwangerschap is of een aankomende ovulatie.

Groetjes Suus

zou over paar dagen testje doen,ook even gaan klussen voor de zekerheid.
anders heb je de eisprong te maken als het niet zo is of je bent al zwanger.
gr marjan

hey,

ik heb vanmorgen een zwangerschaps test gedaan maar die was negatief,toen heb ik daarna een ovulatie test gedaan en die gaaf weer postief aan,en dat vind ik ook zo raar,ik kan nu nog helemaal niet ovuleren..ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en die zegt dat vorige week maandag waarschijnlijk een innestelings bloeding geweest is en dat ik daar door nu nog geen positiefe zwangerschaps test heb maar wel een postiefe ovulatie test omdat het hl hormoon ook aangemaakt word als je zwanger ben...dus we moeten nog min 14 dagen afwachten..we waren niet bezig voor een 2de maar als het zo is dan is het zeker welkom..

gr marisca.

hou ons op de hoogte hoe het afloopt
morgen me nod spannend.

gr marjan

Hoi dames,

vanmiddag weer een ovulatie test gedaan en die is nog steets positief..ik moet van de dokter wachten met een zwangerschapstest tot zondag maar ik denk dat als ik vrijdag nog een positiefe ovulatie test heb dat ik dan voor 100% zeker weet dat ik zwanger ben...toch

en marjan weet je al wat..?? hoop voor je dat het raak is...

groetjes marisca.

Terug
Bovenaan