Positiefe test en de rest negatieve

Hallo lieve mensen

Mijn dochter is een week overtijd en heeft gister een kruitvat test gedaan en daar was een heel licht vaag streepje hoe blij we waren toch ff en clearblue test gedaan en wat dacht je negatieve omdat de ene positieve was vanmorgen toch weer een gedaan en weer negatieve hoe kan dit nou is ze nou zwanger of niet en wat kunnen we nu het beste doen

Groetjes
Yvonne
 
Als je zwanger bent maak je hcg aan wat je  kan testen in je urine. Gezien de twee negatieve testen lijkt me dat er geen of onvoldoende hcg is, dus of ze is niet zwanger, of het is nog iets te vroeg om te testen. Ik geloof niet in lichte streepjes/vage testen, als je echt zwanger bent dan heb je een duidelijk positieve test (als je overtijd bent tenminste). Waar in de cyclus zit ze? Eventueel over enkele dagen nog eens testen als ze niet ongesteld is geworden
 
Als je dochter al een week overtijd is zou de test echt heel duidelijk moeten zijn. Ik denk dus dat ze helaas niet zwanger is. Een week overtijd is natuurlijk wel veel, zijn er testen gedaan om de ovulatie vast te stellen of echo's of temperaturen? Anders kan het natuurlijk zijn dat de ovulatie later is geweest dan gedacht. Dit kan dan ook betekenen dat je nog te vroeg bent met testen. Als ze recent gestopt is met anticonceptie is het heel normaal dat de cyclus ineens wat lager kan zijn, zelf had ik ook een 3de cyclus van 35 dagen, terwijl eerdere 28 dagen waren. Dit is nu uiteindelijk redelijks stabiel naar 30 dagen gegaan (in mijn traject is het wel weer veranderd natuurlijk). 
 
Terug
Bovenaan