Positiekleding ..Help!!

Wat een drama zeg, iedere ochtend weer....
Kan gewoon nergens echt leuke zwangerschapskleding vinden...
Je heb t in zuid-holland omgeving Leiden gewoon nergens een leuke positiekledingwinkel zitten, kleding van de prenatal is echt ouderwets en totaal niet mijn smaak...
Ik ben 23 jaar en wil niet een een plofboek lopen en een truitje met ouderwetse roesjes....
Verder vind ik het echt belachelijk duur...een beetje leuke jurk kost al gauw 100,-   , een truitje rond de 40,-...beetje zonde van me geld...Ik heb gelukkig wel een leuke positiebroek van de h&m maar die begint al een beetje strak te zitten dus tijd voor vervanging...En via h&m webshop is altijd alles uitverkocht..

Nu heb ik via internet al wel wat leuke boetiekjes gevonden maar die zitten allemaal of in het uiterste oosten of echt in eindhoven(hebben geen webshop)..Ik koop liever niet via marktplaats....

Dus nu de vraag ..Weten jullie misschien een leuke winkel waar ze leuke jurkjes/broeken verkopen voor een redelijke prijs...misschien een schattig klein boetiekje die niet via internet te vinden is in de buurt van Leiden...of een speciale site waar ze leuke dingen verkopen??

Alvast bedankt...
Pien

ps: welke h&m verkopen positiekleding??In leiden zitten er 3 maar geen van alle hebben positiekleding....Ik weet van Utrecht dat die verkopen, welke nog meer??

Hoi Pien
Lastig he kleding kopen? Ik heb nog wel wat van de vorige keer, maar wil toch ook wel wat anders.
Ik kan je wel aanraden om niet te bezuinigen op een spijker broek. Die heb je echt vaak aan en gaat zeker meerdere zwangerschappen mee.
Volgens mij kun je op Hm.com wel kijken waar ze positie mode verkopen.
Verder heb ik laatst kleding gekocht via www.bellyfashion.nl  je hebt het binnen een paar dagen thuis en is echt wel goedkoper dan in de winkel. Gewoon even kijken.
Ook koop ik gewoon shirtjes die wat wijder zitten. Tegenwoordig heb je heel veel topjes die bij de borsten wat strakker zijn en rond de buik wijd. Die kun je ook heel lang aan. een andere tip is een aantal hemdjes of t-shirts met een buikband en dan een blouse er open op dragen. Doe ik nu ook.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Succes ermee

groetjes Daniela (21w 4d)

Dat wat Daniela zegt, dat doe ik ook! Ik heb bij Prenatal drie buikbanden gekocht, en die zitten echt fijn. Ik kan nog gewoon mijn eigen shirtjes aan en dan die buikband eronder. Ziet er echt leuk uit vind ik zelf :)
En wat broeken betreft, ik heb 2 positiebroeken  bij de H&M gekocht (in Arnhem) en voor de rest draag ik nu vooral linnen broeken die met zo'n touwtje vastzitten (ook H&M, maar van de gewone mode zeg maar), en die gaan ook nog prima.

succes ermee!

Ik sluit me ook aan bij daniela,

Zelf heb ik 2 zwangerschapsbroeken bij de H&M (den haag/zoetermeer) gekocht wel E35,- per stuk. Een gewone spijkerbroek en eentje van zwarte stof. Verder had ik van de vorige zwangerschap nog 2 "nette" broeken bij de prenetal vandaan, voor het werk.(nogal representatieve functie)

Ik koop vooral topjes en jurkjes in mijn eigen maat (36) die met touwtjes of met een band onder de borst vastzitten. Daar kan je lekker in groeien PLUS je kan het na je zwangerschap altijd nog dragen. Bij de C&A heb ik 2 tshirts gekocht met een leuke opdruk die wel wat strakker vallen voor E10,- per stuk. Katoen. Dus dat voel je niet zitten en het staat hartstikke leuk boven een spijkerbroek en het valt strak om de buik.

succes! hilal
25wkn

He,

Ik heb zelf een aantal jurkjes gekocht (en ik had er ook nog een paar) van de gewone mode. Nu met een legging eronder en slippers en als het iets kouder is met een linnenbroek eronder en dichte schoenen. Het zijn jurkjes die meerekken, dus ik denk dat ik ze mijn hele zwangerschap aan kan.
Verder heb ik 2 oude spijkerbroeken en 2 linnenbroeken laten vermaken tot zwangerschapsbroeken. Ik vind een hoop zwangerschapsbroeken truttig en op deze manier heb ik een leuke broek die toch lekker zit. Ik heb de mazzel dat mijn schoonmoeder dat kan, maar een vriendin van mij heeft dat gewoon bij een kleermaker laten doen. Aan de voorkant knippen ze het stuk waar je gulp en je broekzakken zitten weg (tot aan de zijkanten aan toe) en dat wordt dan vervangen door stretch en het wordt hoger (tot onder je borst). Ik heb aan de achterkant aan stretch laten zetten tot halverwege mijn rug, zodat de achterkant en de voorkant even hoog zijn. Je ziet er onder een strak truitjes zelfs niets van!
Verder heb ik een hoop strakke truitjes en dan gewoon met een buikband eronder, omdat ze te kort worden. Maar dat zal niet de hele zwangerschap lukken denk ik, op een gegeven moment denk ik niet dat ik nog in de shirtjes pas.

Misschien hebben jullie er wat aan. Voor mij werkt dit in ieder geval perfect. Ben ook blij dat ik in de zomer uitgerekend ben, want die jurkjes zitten veel lekkerder dan broeken en slippers zijn ook makkelijker dan dichte schoenen aan het einde van de zwangerschap.

Succes allemaal!

Hi,

ik woon zelf ook in regio Leiden en ben errug leuk geslaagd in de Haarlemmerstraat (Leiden) bij winkel 'Future Maman'. Prijzen daar variëren enorm; zo heb ik een jurkje aangehad van € 120 (haha, en niet gekocht, veeeeels te duur!), maar ben super geslaagd voor een mooie donkere skinny spijkerbroek voor slechts € 29! (van MamaLicious). Dus zeker de moeite van het proberen waard, als je het mij vraagt...

Verder hoorde ik van kennissen dat de H&M in Amsterdam de grootste positiekledingcollectie heeft. Was laatst in Den Haag en daar hebben ze ook een hoekje.

En sluit me aan bij wat de rest al zei; jurkjes die vanaf onder de borst wijd vallen en gewone shirtjes met wat langer model.

Succes!

zelf heb ik ook een spijkerbroek van H&M gekocht, was ook niet zo duur. en ik koop van de gewone mode shirts die aansluiten maar dan wel langer zijn, vaak zijn shirts te kort, of je moet inderdaad een buikband dragen.
goede tip over de gewone mode die strak van boven zit en dan wijd valt onder de borst. maar vinden jullie dan niet dat je zo'n tent-idee krijgt als je wat verder in de zwangerschap bent? ik ben nu op zoek naar een leuk jurkje, maar zelfs bij de positiekleding vallen die vaak wijd onder de borst, ik heb dan liever een jurkje dat helemaal aansluit, staat veel mooier en je buik mag gezien worden, toch? bij de meeste jurkjes krijg ik echt het gevoel een tent aan te hebben, zeker al je jezelf van de zijkant bekijkt..........

Dag meiden,

Zojuist bij vero moda een skinny witte en grijze broek gekocht. En ik kan gewoon in maat M. Het zijn een soort broeken  met bovenin elastiek! Ze waren 26,95 per stuk. Echt super!

Grtz Loesie

Terug
Bovenaan