Positiekleding in iets grote maten?

Hallo dames,

Ik heb moeite met het vinden van positiekleding. Ik heb maar 48 dus je zou denken dat dat nog net gaat daar de meeste positiekleding bij bijv. C&A en miss Etam tot deze maat gaat. Maar helaas, de broeken passen niet. Ik kom wat stof te kort bij mijn achterwerk... :(

Ik ben toch echt niet de eerste met een grotere maat die zwanger is, dus je zou denken dat er kleding zat moet zijn. Maar waar???

Heeft iemand een tip waar ik passende kleding zou kunnen krijgen?

Groetjes Tamara

Hoi Tammy,

Ik heb laatst toevallig iets gekocht bij Neckermann. Ik heb ook een maatje meer en pas helaas ook niet in de kleding van de Etam...
En om de laatste vier maanden nou in jogingbroek door te brengen gaat me ook een beetje ver!!!
Als je googled op positiekleding grote maten komt er van alles omhoog en kunnen ook wij wat gevuldere meiden er tot op het laatst hip uitzien ;-D!!
Succes en groetjes Sonja

Hoi hoi,

ik heb normaal maat 46-48 maar moet wel zeggen dat ik flink ben afgevallen in mijn vorige zwangerschap. Alleen maar misselijk :-(
Ik ben toen heel goed geslaagd bij de H&M. Heb voor een tientje een eenvoudige zwarte winterjas gekocht bij de wibra in een hele grote maat. Kon er bijna in wonen maar dat was heerlijk!
Ook heb ik wat kleding via marktplaats gekocht. Niet duur en dan kun je best een gokje wagen, niet?

Geen positiemode maar mode in een maatje meer hebben ze bij bagoes. Ze hebben ook een webshop. Ik had hier al een aantal broeken van en die heb ik heel lang door kunnen dragen...

Hoop dat je wat kunt vinden want is toch wel heel belangrijk je lekker in je kleding te voelen...

groetjes Natasja

Hoi Hoi,

ik kom van het januariforum en lees zo hier en daar nog weleens mee met de andere maandjes... altijd leuk!

Over de kleding gesproken; bij de 1e zwangerschap heb ik me suf gezocht naar lekkere comfortabele kleding in maat 48-50 voor zwangeren. Nu hebben ze van het merk X-two heerlijke broeken die ook hoog zitten; te verkrijgen bij de grotematenwinkels... Madame XL in Tiel, Ciska's in Beneden-Leeuwen bijvoorbeeld.... en die zitten FANTASTISCH.... geen spijkerbroek meer aan mijn lieftallige bipsje hoor!!! Die gaan bij mij dan toch net net knellen en zit gewoon niet... ook de merkspijkerbroeken vind ik persoonlijk toch kleiner uitvallen dan de maat eigenlijk zou zijn... wordt je helemaal zo depri van... haha...

Echt.... die X-two broeken zijn zowel netjes als supercomfi.... en ook niet belachelijk duur.... zul je geen miskoop aan hebben!!!

Succes met je zwangerschap!
Groetjes
Sunny

Dankjewel Sunny!
Volgens hun website wordt het ook in mijn woonplaats verkocht. Ik zal dus eens kijken. Vandaag hebi k godzijdank een broek gevonden bij Miss Etam uit de positiemode collectie. Spijkerbroek met flinke elastieke band. En die zit lekker!!!

Terug
Bovenaan