positiekleding tips wel en niet kopen??

Hallo allemaal.

Ik heb gisteren positiekleding gekocht. Ik moest erg wennen hoe de broeken zitten.
Ik vond het best leuk om te kopen, want nu komt het buikje meer tevoorschijn.
ik heb een aantal dagen geleden eens wat broeken en rokken gepast, maar de broeken zaten te strak en kreeg ze bijna niet meer dicht. Dus nieuwe kleren. Ik heb niet teveel gekocht. Wie heeft tips waar ik op moet letten als ik positiekleding koop?

groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik kan je niet echt tips geven behalve de tip die ik zelf kreeg, niet te veel kopen, maar vooral dan wel broeken, rokken enz. Want die schijn je het meest te gebruiken, shirts enzo kan je volgens mij altijd wel groter kopen en die aantrekken.
Mij zitten de broeken die ik heb gekocht best nog wel wat ruim, maar dat zit toch een heel stuk lekkerder dan de knellende normale broeken.
Ook voor mijn uniform, ik draag voor mijn werk een uniform, heb ik nu broeken besteld en blouses, dus ook daar kan ik binnenkort in niet knellende broeken heen.

Groetjes Alice

Een goede tip is wel dat je gewoon kleding in je eigen maat moet kopen en niet veel groter. De kleding is aangepast aan je buik, dus dan past het toch wel.
Betaalbare en leuke kleding vind je op marktplaats. Kan je lekker veel kopen voor weinig geld!

Groetjes,
Els

Hallo Els.
Bedankt voor je tip.
Ik heb een broek gekocht en 2 leuke truitjes voor erop.( best leuk, maar wel wennen)
Ja, je ziet het goed ik ben heel erg vroeg in de ochtend een bericht aan het schrijven.
Ik heb namelijk nachtdienst. Gelukkig de laastevoor deze maand of verlopig.
Effe niets te doen dus doen ik dit maar.
Groetjes Linda

hoi hoi,

tips voor positie kleren... haha
ik heb veel gekocht bij www.bellyfashion.nl maar ook veel bij de prenetal in de uitverkoop.. ze hadden nu bv hele leuke korte broeken..   koop vooral kleren die makkelijk groter kunnen worden.. ik heb veel kleren die over mijn buik vallen.. vond ik lekkerder zitten.. ook heb ik veel gekocht bij miss etam outlet.. wij hebben er 1 in ons dorp..
gewonen zwarte broeken.. witte broeken.. en veel buikbanden.. niet duur en lekker om dat je dan shirts aan kan die eigenlijk gewoon te kort zijn haha
en H&M die hebben ook super leuke dingen..
ik heb nu mazzel (als het allemaal goed blijft gaan... ivm uitslag vlokkentest) dat ik precies zelfde periode weer zwanger ben.. 2jr later.. dus kleren heb ik genoeg.. haha

succes en verwen je zelf maar lekker hoor want jij doet het meeste werk.. haha

liefs Annemieke

Terug
Bovenaan