positiekleding voor lange dames...?

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Ik ben zaterdag opzoek gegaan naar positiekleding. Vooral een fatsoenlijke broek oid. Gewoon een zwarte of een spijkerbroek...
Ik ben niet echt extreem lang (1.82m) maar ik alle broeken die ik paste waren te kort! Om gek van te worden... Ik heb 1 spijkerbroek gevonden die lang genoeg was, maar die was 130,-... Dat is me dus veeel te veel.
Voorlopig lukt het me nog wel een tijdje om mijn gewone broeken te dragen, met de knooplos en een riem om.... maar lekker is anders....

Wie o wie weet waar ik broeken kan kopen de lang en betaalbaar zijn?

Fijne zwangerschap allemaal!

Groetjes Laura.
12 wkn

hai
bij miss etam kan je in je eigen broeken elastieken banden laten zetten. vraag het even na zou ik zeggen..... dan kan je je eigen spijkerbroeken aan tot het einde.

ik heb het omgekeerde ik ben 1.50 en alles is erg lang. broeken kan je nog innemen maar de tunieken en de over de broek jurkjes zitten echt vreselijk * grom*
succes

hoi,
Ik heb het zelfde probleem. Ik heb bij kids factory in breda een spijkerbroek gekocht van Noppies.Hij is volledig elastisch, zonder riemgaten en met een groot stuk zwart elastiek.
EN wonder boven wonder zelfs iets te lang! (ik ben 1.80m).
Ik geloof dat hij 70 of 80- euro was. Wel een groot nadeel: hij zakt vreselijk af. Ik heb door het hijsen al een gat in het elsatiek getrokken, maar daar schijnen meer positiebroeken last van te hebben.
groeten Esther

welke maat heb je?

ik ben zelf 1.77cm en heb toch wel veel kunnen vinden, ik heb nu alles te koop gezet op internet, op mijn lievelingsstukken na die ik nog draag (over 1,5wk uitgerekend!).

ik droeg ook veel capribroeken en 7/8 broeken en uiteraard zijn rokjes een oplossing!

mocht je stukken zoeken in maat S en heb je interesse, laat me even weten, dan mail ik je het adres op internet waar mijn stukken te koop staan!

Hai,

Ik zelf ben 1.83 m. en heb zaterdag een broek gekocht bij Hennis en Mauritz, ze hebben
heel veel keus voor weinig geld.
IK heb er 2 voor € 40 per stuk gekocht en die zijn lang zat.

succes

Rachel

Ben 1.80m en heb een aantal broeken ondertussen aangeschaft (aangezien het de ene dag superheet was en de andere dag weer koud) Ik heb inderdaad ook bij miss etam wat broeken gekocht die goed van lengte zijn. Is ook een goede tip om elastiek in je eigen broeken te laten maken! Had ik nog niet gehoord! maar kan dat er na de bevalling ook weer af???
Ik heb n nette zwarte broek van het merk Noppies, die lengtematen verkoopt en zelfs dus bij mij nog iets te lang is met platte schoenen!!!! Ik heb n spijkerbroek van MamaLicious (www.mamalicious.com) die ook lengtemaat 34 verkoopt! Verder heb ik linnen broeken gekocht met elastiek aan de bovenkant op de gewone damesafdeling!
Succes ermee, moet gaan lukken met alle tips!
Liefs L81(28 wkn)

Terug
Bovenaan