Positiekleding

<p>Ik hoop dat ik hier wat tips kan krijgen. We hebben op het moment niet veel geld maar nu is het zo dat mijn gewone kleding niet meer erg prettig zit, waar kan ik goedkoop positiekleding halen?</p>

Hi,
lidl heeft altijd wel goedkopen spullen ...
En jaa ik droeg alleeen maar leggings dus die waren p.s. 5 euro. En dan thirstjes van h&m.. de sale is nt begonnen miss zit er wat leuks tussen.

Sale
En dan gewoon de "normale" kleding.
En Ik hoorde gisteren iemand die had bij prenatal goedkoop kleding geshopt in de sale.
Bonprix heeft ook zwangerschaps kleding.
Ali expres misschien, en dan aantal maten groter.
Maar wat ik deed, was gewoon paar basics. 2 broeken, 2 leggings, positie rok, wat langer shirtje/hempje enz en dan mixen met mijn normale kleding. Colbertje, vestje, blouse en dan open laten hangen.
Of een positie rok met een gewoon shirt en dan opknopen.
Op heb begin van mijn zwangerschap deed ik bij mijn broeken gewoon een elastiek van mijn knoopsgat om mijn knoop. Met een wat losser shirt erop.
Heeel veel succes nog met je zwangerschap ♡

In de sale bij prenatal zijn de shirtjes nu niet zo duur! Heb er gisteren 3 gekocht. Ook op bon prix komen geregeld goedkopere dingen voorbij. 
Ik heb zelf een broek van de Lidl die echt heerlijk zit, ook een aanrader!

Ik had genoeg aan een stuk of 4 shirts (Lidl is betere kwaliteit dan H&M, 2 shirts voor €10) en 2 broeken. Had ook nog een ‘gewone’ broek met elastiek die ik paste. Daarnaast gewoon mijn normale vesten, gaan toch niet over de buik..

Ik heb een broek van de Lidl voor 12 euro. Mn goedkoopste positiebroek maar hij zit het lekkerst.
Ook 1 shirt van de Lidl, maar die is me te kort waardoor hij na een tijdje niet meer over mn buik viel/beetje omhoog kroop.
H&M heb ik ook een shirt van die ik heel fijn vond! Probeer idd in de sale te shoppen (Wehkamp heeft ook nog wel is leuke sale van verschillende merken) 
En idd marktplaats of een Facebook groep in je buurt is ook altijd mogelijk 

Ook hier kleding van de lidl, maar koop nu ook gewone tshirts bij zeeman en dan maat groter.  Die zitten heerlijk en zijn fijn lang. H&m shirt werd op den duur te kort bij mij waardoor blote rug had.
Shop ze :) 

Terug
Bovenaan