positiekleding

Bij mij is het een beetje een mixje... Rokjes met elastiek aa de bovenkant gaan nog prima, maar spijkerbroeken krijg ik echt niet meer dicht. Had een paar broeken gekregen van mijn zusje en die zitten toch een stuk lekkerder....

Ik ben vrij stevig van mezelf, maar collega's zeggen dat ze al goed kunnen zien dat ik zwanger ben....

vind het zelf nog moeilijk te boordelen...

liefs Mick

Ik heb al een spijkerbroek gekocht en al aangehad. Probeer we een beetje op te letten met eten, want was bij Feline 35 kilo aangekomen.... hahaha
Ik ga volgende week naar een grote prenatal hier in de buurt kijken of ze wat hebben.

groetjes Maris

Ik ben nu 9 weken en draag wel al positiebroeken. Mijn eigen broeken zitten niet lekker meer en wat meer elastiek is fijner nu. Maar na twee zwangerschappen (in dezelfde periode) heb ik een hele voorraad liggen van dingen....dus het is makkelijk pakken. Maar ga een dezer weken wel weer lekker shoppen!

Hi laduies,

Nou ik ben pas 9 weken maar heb ook al positiekleding gekocht: een legging, een zwart jurkje en een rokje. heb ze nog niet aangehad maar mn eigen broeken en blousjes zitten echt niet heel erg lekker meer. Ik probeer t zo lang mogelijk uit te stellen maar t liefste beweeg ik me voort in een jurkje met legging. Gelukkig is dat in de mode op t moment... ;-)
Ik ga 20 september op vakantie, ben dan 13 weken dus ik denk dat als ik terugkom, aan de positiekleding mag!

Groetjes Jannie

Hoihoi!

Ik heb vanaf 6-7 weken al positiebroeken aan.. Begon met 6 weken dat ik 1 broek niet meer dicht kreeg, en daarna ging het hard! Kon mn buik ook niet meer inhouden dus werd superpijnlijk! Maar nu voel ik me weer kiplekker met deze broeken aan!

Liefs

hoi ik draag alleen soort positsie jurk tunieken voor de rest mijn gewone kleding. ik  heb wel allemaal zwangerschaps kleding maar dat bewaar ik nog voor als je het beter kan zien en als het andere niet lekker zit. heb zelfs grote hema onderbroeken voor de zwangerschap  zitten lekker hoor als je zwanger bent maar die heb ik nog in de kast liggen  heb  ik  nog niet nodig.   denk ook dat het er van af hangt wat je anders normaal draagt, als je  gewone broeken draagt pas je dr idd al niet meer in teminste ik niet.

Hoi,

Ik ben twaalf weken maar heb het nog weten uit te stellen. Ik heb nog maar twee gewone broeken die ik aankan dus ik denk toch dat ik volgende week alles voor de dag moet halen! (het is mijn tweede dus heb al aardig wat liggen, alleen was het de vorige keer hoogzomer dus ik zal nog wel wat moeten shoppen, haha!!)

Liefs,Marcia mv Puck

Terug
Bovenaan