positiekleding

Hoi hoi!

Dragen jullie ook al positiekleding??
Ik ben nu 16 weken zwanger, en sinds een week zitten mijn gewone  broeken niet meer lekker. Ik heb de positiebroeken dus weer van zolder gehaald.
Ik heb nog één wijdere broek die wel nog fijn zit, maar voor de rest gaan hier weer lekker de positiebroeken aan.
Mijn gewone shirtjes passen (meestal) wel nog.
En bij jullie?
groetjes van Iejoor

hallo

ja ook ik moet er vanaf gisteren toch ect aan geloven ik kan officeel mijn broeken niet meer aan en ben vanaf nu ook gebonden aan de positie broek hahahaha
ben nu dan 18 weken en3 dagen dus op zich nog netjes denk ik maar
truitjes kan ik nog wel gewoon aan past nog prima

groetjes sabrina

Hoi dames,
Ik draag al vanaf de 11e week positiemode. Eerst kon ik ook nog wel wat gewone broeken aan, maar nu lukt dat echt niet meer(ben 18 weken zwanger nu)!
Ik vind positiemmode ook gewoon veel fijner zitten, dus ik draag t met plezier!
Het enige waar ik tegenaan loop is dat lingerie en badmode zo duur is en ik vind de keuze ook enorm tegenvallen!
Hebben jullie tips?????
Groetjes, Karin

Jeetje, ik draag vanaf een week of 10 al positie kleding. Had nog wel een aantal broeken wat redelijk ging, maar ook dat is inmiddels al weer even over. Ben inmiddels bijna 20 weken, dus weet ook bijna niet beter meer dan positie kleding dragen.

De meeste van m'n gewone shirts zijn ook echt tekort geworden! Maar met een buikband is het nog wel redelijk te doen.

groetjes Marieke

Hoi dames,

Ik ben morgen 19 weken en draag sinds dit weekend ook positiebroeken. Had nog 2 broeken waar ik in kon, maar vond die best vervelend zitten aan mijn buik. De positiebroeken zijn echt een verademing!
T-shirts & truien dat gaat voorlopig nog zonder buikband... Maar heb er toch al een 3tal gekocht.

Geniet van jullie zwangerschap meiden!

Liefs Babeken

Terug
Bovenaan