positiekleding

Heeft er nog iemand een tip voor het volgende probleem: Mijn buik is te dik voor mijn normale kleding (broeken). maar te dun voor mijn positiekleding.
Bij mijn dochter was ik met 12 weken al 6 kilo aangekomen, nu net 1.

ik heb inmiddels mijn eerste positiebroek gekocht,omdat ik mijn spijkerbroeken niet meer aan kon. Ook al is mijn buik nog te dun voor de broek met een riem en het verstellen van het elastiek past de broek perfect. En wat betreft het buik gedeelte, dat sla ik gewoon dubbel.

ik draag alleen rokken en draag dus nu veel meerekkende rokjes. wat niet meer lekker zit draag ik nu gewoon ff niet totdat ik echt dik genoeg ben voor positiekleding! en anders gewoon ff passen van verschillende merken! ik weet nog wel van mn zoontje dat het ene merk positiekleding strakker zat als het andere! succes!

Er zijn ook broeken met knoopsgat elastiek, die kan je dan zelf verstellen steeds wat wijder gaan zetten, ideaal voor de eerste periode en gewoon de hele zwangerschap door te dragen.

@junimamaatje: ik heb zo'n broek, en die kan ik nu al aardig aan. Maar persoonlijk vind ik wanneer mijn buik wat dikker wordt, de broeken met zo; n hoge band het lekkerst zitten.
Bedankt trouwens voor jullie reacties.

Ik heb nog weinig buik, maar omdat mijn spijkerbroek die het lekkerste zat kapot is heb ik toch maar gelijk een positiebroek gekocht.
Het elastiek heb ik zover mogelijk aangetrokken en dat zit best redelijk.
Ik vind die band nu heerlijk warm, dus die trek ik gewoon tot aan mijn beha op!

En het rare is dat mijn buik sinds ik die broek draag ineens lijkt te groeien! Mag ook wel, want ben nu 16 weken.

Terug
Bovenaan