positiekleding

Misschien herkennen jullie dit: mijn buik is nu net te dik voor mijn eigen broeken en ik heb vanochtend een positiebroek aangehad en die is nog veel te groot. Dilemma?! Wat me ook opvalt is dat je met positiemode qua broeken wordt veroordeelt tot harembroeken (waar ik het figuur niet voor heb), spijkerbroeken (waar ik een hekel aan heb) of een legging (die passen me nog wel in mijn eigen maat). Ik heb gewoon zo graag een normale broek... Help?! Iemand een idee waar ik een leuke broek vandaan tover?

Kus, Suzanne
 
Je hebt ook broeken waar een elastieken rand aan zit (ik bedoel er niet zo eentje waar je 6 maanden zwanger voor moet zijn). Volgens mij verkopen ze deze bij Miss etam of Prenatal. Dit rekt in ieder geval lekker mee. Succes met je zoektocht!
 
Haha lastig he? Ik moet zeggen dat ik momenteel helemaal een leggingtype ben geworden... Rokje of jurkje erover, ideaal...

Ik heb wel een dikke buik (33w) maar die spijkerbroeken zitten toch niet fijn, zakken af of zijn te wijd bij bovenbenen.

Misschien is zo'n broek met elastieken boord idd iets voor jou? Dat is zonder zo'n opzet oord zeg maar... Of nog ff een elastiekje door je knoopsgat van je eigen broeken??
 
Zwangerschapskleding... Een groot drama als je het mij vraagt. Er is inderdaad niets voor tussenin, dus je bent eigenlijk gedwongen om op de groei te kopen.
Je hebt inderdaad een soort van joggingbroek-achtige broeken, dit zijn niet echt joggingbroeken maar wel een fijne stretchy broek zonder knoop of opzetstuk. Hiervan kan je de band bijvoorbeeld heel goed dubbelvouwen zodat hij ook in het begin van de zwangerschap goed zit. Ik heb er toevallig gisteren nog een gekocht bij de C&A.
Leggings met jurkjes of rokjes zijn verder echt wel de way to go naar mijn idee. Harembroeken zal ik nooit in gaan lopen, zwanger of niet, echt niet mijn ding.

Succes!
 
Over modellen weet ik niet, aangezien dat ook smaak is, maar ik heb het meeste online gekocht bij bonprix en mijn moeder heeft overal knoopsgat elastiek ingezet. (ik heb een grote maat en dan is het helemaal moeilijk, bonprinx had genoeg en niet eens voor een hele rare prijs)
 
Ik heb op www.bonprix.nl ook leuke broeken gezien en voor een leuke prijs en alle maten. Bij miss etam ben je het dubbele kwijt iig dus kijken kan altijd even.

xx
 
Hoi,

Hele leuke broek gekocht bij noppies. Een leuke grijze skinny van een mooie gladde stof. En mijn buik is nog niet heel groot, maar wel te groot voor mijn normale broeken, deze zat meteen goed en ik kan er ook nog lekker in groeien.

Groetjes van een februari mama
 
Terug
Bovenaan