positiekleding

Wat zit dat lekker, waarom heb ik dat niet eerder gekocht? En het ziet er nog leuk uit ook nog! Ik was eigenwijs, vond het nog niet nodig maar vorige week paste ik nog maar 1 van de 2 broeken die ik de laatste weken aankon. werd wel tijd dus. vandaag gezellig met een vriendib wezen shoppen. wat zit het toch beerlijk, zou dit altijd wel aanwillen.
Hier gaat het verder allemaal wel goed. ben ruim 17 weken nu en gister bij de vk geweest. kleine groeit goed en hartje klopte mooi. omdat ik veel last van mijn rug en heupen heb, kreeg ik wel het advies het rustiger aan te doen. vooral op het werk, ik weer in de zorg. Morgen ga ik het er even over hebben met mijn teamleidster.
Nu kijk ik uit naar de 20 weken echo over 4 weken.

Ik ga morgen eindelijk shoppen, ik heb een afspraak bij een internet winkel die in Zoetermeer de spullen heeft staan in een soort magazijn met paskamers. Ben benieuwd. Ik ben namelijk de ene broek die nog past ook wel zat :)

Ik ben 17 weken en 3 dagen heen en ik heb al 10 weken zwangerschapskleding aan. Ik heb alleen broeken (nog van mijn eerste zwangerschap) en die kunnen nog prima mee. Shirts koop ik niet de mijne rekken wel mee haha.

xx

Ik heb de positiekleding van me kapster gehad zij wil geen derde dus heeft zij mij er blij meegemaakt..
Ben nu 16 weken maar heb het al echt nodig. Heb al een behoorlijke buik..

Heb van me moeder nieuwe positiekleding gehaald.
Het is een feit het zit heerlijk.

En ik kan niet wachten tot we de 20 weken echo hebben want dan zien we ons hummeltje eindelijk weer na 10 weken. ( krijg namelijk in de 22 week me 20 weken echo )

Hoi hoi,
Ik ben 14.5 week en draag het ook al een paar weken hoor....
Ben gegroeid door het stoppen met roken, waardoor alles ineens veeeeeeeel strakker zat. Maar mijn buik groeit ook al lekker.
Heb twee spijkerbroeken, een spijkerrokje en een net zwart rokje gekocht. Qua t-shirts kan ik alles wel gewoon nog aan en qua truien en vesten, die heb ik kennelijk al slim gekocht, want ook die gaan nog lekker mee.....
Hahahaha, we worden dikker en dikker....
Nu mag het legaal....

Ben nu 14 weken en heb meestal nog mn gewone kleding aan.maar een paar broeken zitten niet lekker en toen zaten mn positiebroeken ook wel erg lekker.maar nu met warme weer lekker mn jurkjes weer aan,en dat gaat nog best,heb al wel wat besteld bij H&M voor de winter
liefs jootje

mijn gewone kleding ehm die zie ik al vanaf week 8 niet meer
was opgeblazen door mijn darmen
nu is het de kleine die mij dik maakt

helaas zijn de positiebroeken van vorig jaar veeeel te groot en de positiebh's veeeeel te klein

dus al tijdje geleden geshopt

wat kan het toch per zwangerschap verschillen :)

Terug
Bovenaan