Wat zit dat lekker, waarom heb ik dat niet eerder gekocht? En het ziet er nog leuk uit ook nog! Ik was eigenwijs, vond het nog niet nodig maar vorige week paste ik nog maar 1 van de 2 broeken die ik de laatste weken aankon. werd wel tijd dus. vandaag gezellig met een vriendib wezen shoppen. wat zit het toch beerlijk, zou dit altijd wel aanwillen.
Hier gaat het verder allemaal wel goed. ben ruim 17 weken nu en gister bij de vk geweest. kleine groeit goed en hartje klopte mooi. omdat ik veel last van mijn rug en heupen heb, kreeg ik wel het advies het rustiger aan te doen. vooral op het werk, ik weer in de zorg. Morgen ga ik het er even over hebben met mijn teamleidster.
Nu kijk ik uit naar de 20 weken echo over 4 weken.
Hier gaat het verder allemaal wel goed. ben ruim 17 weken nu en gister bij de vk geweest. kleine groeit goed en hartje klopte mooi. omdat ik veel last van mijn rug en heupen heb, kreeg ik wel het advies het rustiger aan te doen. vooral op het werk, ik weer in de zorg. Morgen ga ik het er even over hebben met mijn teamleidster.
Nu kijk ik uit naar de 20 weken echo over 4 weken.