Positiekleding

Ten eerste: wow tijd geleden dat ik hier geweest ben. Dat ik hier net aangemeld was was ik net 4 wkn zwanger inmiddels alweer bijna 16 wkn zwanger.

Ik heb inmiddels al een buikje en kan me gewone broeken niet meer aan. Inmiddels dus overgestapt op positiebroeken. Maar ik krijg van sommige mensen te horen dat dat wel vroeg is. Maargoed het gaat erom of het lekker zit lijkt mij. Een knellende broek is ook niet goed. En het lijkt wel of de kleine nu nog sneller groeit haha.

Wanneer zijn jullie die kleding gaan dragen?
 
Ik kon vanaf 10 weken al niet meer anders! Haha ;-)
Het gaat er inderdaad om of het lekker zit hoor, zo comfortabel mogelijke kleding is het fijnste (vind/vond ik dan).

Liefs
 
Ik kon vanaf acht weken gewone kleren niet meer verdragen, Ze pasten wel, maar als ik ging zitten dan sneed de band in mijn buik, wat ik niet prettig vond. Dus ik heb een paar leggings gekocht, en hup ik voel met veel beter :).
16 weken vind ik helemaal niet te vroeg voor zwangerschapskleren. Kleren moeten lekker zitten, en als je een buikje krijgt dan zitten gewone klerenecht niet lekker meer. Doe ze lekker aan, als jij je hier maar lekker in voelt

Groetjes Miranda
 
Hoi meid

Ik kon vanaf 9 weken me eigen broeken niet meer aan. ( het ging wel maar ik moest niet gaan zitten want dan knelde me broek helemaal.) Dus Je bent met 16 weken echt niet vroeg hoor. Kleding moet lekker zitten vind ik. Succes verder met Je zwangerschap. Ik ben inmiddels 38 weken zwanger en van mij mag de kleine nu wel komen want ben er helemaal klaar mee.

Liefs debora ( december mama)
 
Hoi ik had ook al snel positiekleding nodig. Maar ik zorgde er wel voor dat mensen het niet zagen. Vond dat zelf ook een beetje te vroeg (10 weken) wilde ook niet dat iedereen wist dat ik zwanger was.
Maar bij 16-18 weken kon ik het ook niet meer verbergen. Nu ben ik 25 weken en sinds kort draag ik ook buikbanden.
Ben altijd al wat steviger geweest en altijd bezig met lijnen, dus voelde een beetje raar, dan nu opeens met een buik te gaan pronken, waar ik anders altijd problemen mee had.

Niks aantrekken wat mensen zeggen.

x yvonne
 
Ach je trekt aan wat lekker zit...je ziet toch niet of het positie kleding is of niet? Tenminste als je het buikgedeelte niet ziet..Ik draag nu een broek een maat groter dan normaal en dat gaat goed, eigen broeken knellen, ben pas 9w4d..

Als echo dinsdag goed is ga ik ook kijken voor meer positiekleding...darmen zwellen erg op elke dag, dus dan zit iets al gauw te strak..

alleen door mijn verleden ben ik wel voorzichtiger geworden met het aanschaffen van zwanger spullen...haha ach t vertrouwen zal snel komen denk ik..

gr Yosha
 
Ik had met 7 weken zwangerschapsbroeken aan en dat zat toch een stuk lekkerder. Laat iedereen maar lekker praten als jij t lekker vind zitten trek je gewoon aan wat je wil.

xx
 
Terug
Bovenaan