positiekleding

Hallo meiden,

Hebben jullie ook al dat jullie positie kleding aan
moeten?
Ik begin nu zwanger van de 2e,en ben nu 5,5 week,maar kan mijn eigen kleren al niet meer aan.
Iemand van jullie ervaring,dat je al zo snel "groeit".

Liefs Anita

ja hier ook. Had het al gekocht en het zit lekkerder. Ben zelf nu 6 weekjes. Alleen nu het zo warm is trek ik mooi een legging aan of jurkje. Voelt gewoon beter aan.

Groetjes mamaa29

Hoi!
Ik een beetje.
Nu 6,5 week zwanger en de broek zat toch niet heel lekker meer!
Maar maakt allemaal niet uit, is voor een goed doel;)

ik draag nooit een broek, alleen legging en jurkjes of rokken, maar ik heb wel in de gaten dat me buik wat boller is, ben ook zwanger van de 2de ongeveer 6 weekjes

Word al weer iets dikker..
Hoop niet dat ik weer zo veel aankom als de vorige keer. Ook mijn 2e.
Was wel meer dan 25 kilo aangekomen.
en kwam niet meer op me oude gewicht van 55 kilo.
Dit keer maar niet zo veel lekkere dingen eten.
Okal is het zoooo verleidelijk.
Smoesje is al gauw ik eet voor 2-. !!

Groetjes kathy

ik ben ook dikker geworden maar pas nog wel in mijn jurkjes en broeken, die waren ook al te groot want ik was 11 kg afgevallen. Maar denk niet dat ik slank ben hoor. Ik ben bij de eerste 30 kg aangekomen, en niet alles is eraf gegaan. Nu let ik meer op mijn voeding, hopelijk houd ik dat vol, want ik heb al meer honger. Bij de eerste at ik voor 2 en dan vooral pindasate. Nou ja nu ben ik gezond bezig, nog een tip voor alle dames, vette vis en visoliecapsules stimuleren de ontwikkeling van de hersenen van de baby. Is super gezond, Ik eet het elke week 2x minimaal en dan ook nog een visoliecapsule.
groetjes,
Elise

Ben nu bijna 9 weken zwanger van de tweede en heb al een beste buik. Draag mijn oude broeken inderdaad al niet meer. Komend weekend even wat mooie nieuwe kleren kopen.

ik dacht dat het aan mij lag, maar mijn broeken zitten best strak (ben nu in de 6e week).
Ik dacht dat kan nooit nu al zou zijn, maar ligt zeker aan de darmen ofzo?

Terug
Bovenaan