Positiekleding

Dragen jullie al positiekleding? Ik heb vorige week eens gekeken wat ik nog had. Viel erg tegen. Heb wel mijn zwangerschapsbh's uitgewassen en aangetrokken. De gewone begonnen toch wat te knellen. Hopelijk valt het niemand op...

Ik draag gewoon nog fijn leggings met een jurkje, ik heb wel mijn buikbanden te voorschijn gehaald, leuk om ze alvast weer te passen, kan niet wachten om ze weer te dragen.

Ik draag nog mijn gewone kleding. Buik begint onderaan nu iets op te bollen, maar 's morgens is het meestal wel weer weg. Ik ben zwanger van mijn eerste, dus heb nog geen speciale kleding in huis!

Ik draag ook mijn zwangerschaps lingerie al. Heerlijk weer zonder beugels. Mijn spijkerbroeken zitten ook niet zo lekker meer. Als ik s avonds op pad ga doe ik lekker mijn zwangerschaps broek aan. K heb vorige week de prenatal leeg gekocht aan zwangerschaps kleding :). Ik kan niet wachten tot ik alles weer aan kan!

X zeevrouw

Het is mijn eerste, veel heb ik dus nog niet, zinds vorigeweek heb ik wel een zwangerschapsbroek, die heb ik van de week 1 dag aan gehad maar ik vond het op dat moment even te warm worden.... dus nu heb ik vaak een legging aan met een rokje, alleen mijn shirt's beginnen al wel strak te zitten dus moet binnen kort maar eens op pad gaan

ik draag nog geen zwangerschapskleding. ik heb wel alles weer van zolder gehaald, maar mijn broeken passen nog prima. ik ben ook nog maar 6 of 7 weekjes, dus er is nog niet veel te zien

Terug
Bovenaan