Positiekleding..

Ik heb sinds vorige week positiebroeken aan. Had alleen zomerbroeken die nog pasten, dat werd beetje koud. Shirts gaat nog wel gewoon. Zag gisteren iemand die loopt 6 weken voor op mij, ook 3e zwangerschap. Die droeg nog haar eigen broeken. Was wel ff jaloers! Maarja, je doet er niets aan. Ben nog wel steeds 4 kg afgevallen, daar kan het niet aan liggen;-)

Me eigen broekken pas ik niet meer, alleen nar van die jogging broeken, maar ja dat is meer voor thuis vind ik.... shirts zitten ook strak maar kan nog net aal, zal ook niet lang meer duren denk ik... ben wel al aan het rond kijken voor andere kleding maar, vind het erg moeilijk... als ik nu iets koop kan ik het over een paar maanden misschien weer niet aan

ik pas alleen hele strakke broeken niet meer. heb al wel wat positiekleding gekocht. dit zit toch lekkerder. en als ik thuis ben lekker een trainingsbroek aan. ik vind ook dat er weinig positiekleding te koop is.

Dacht altijd dat je bij de 2e zwangerschap eerder ging groeien, maar dat is bij mij niet het geval.

heb bij c&a een zwarte broek voor het werk gekocht. en bij miss etam een tuniekje en een rokje. vind het ook zo zonde, je kunt het een half jaar aan en daarna misschien wel nooit meer.

Terug
Bovenaan