positiekleding. ..

Zijn er al meer die de positiebroeken aan hebben?
Ik zit het grootste gedeelte van de dag. Hierdoor knelt mn broek echt al. Dus dacht ik vandaag laat ik eens een positiebroek aantrekken...ooh wat zit dat dan lekker!
Alleen het voelt zo overdreven met 7 weken al.
Je ziet verder ook helemaal nog niets. Alleen savonds zou je kunnen zien dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn ;)

Hier nog geen positiebroeken nodig. Ik heb dan ook een kast vol broeken van maat 36/38 tot 40 /42. kam moeilijk iets weg gooien en nu blijkt wel weer dat ik ze nodig ben. Na deze zwangerschap gaan ze dan ook echt weg:) ik heb wel de hele dag gevoel dat mensen kunnen zien dat ik zwanger ben omdat ik best wel al buik heb, maar kan nooit van het kleine wondertje te zijn aan gezien ik 9 weken ben. Denk dus dat het van al het drinken komt en het eten over de hele dag.

Hier loop ik het liefs met me knoop open of joggingbroek zit ook erg prettig..
Ben wel de hele dag in bij zijn van andere me buik aan het inhouden want heb echt een buikje gekregen en na iets eten is het helemaal erg

Ik heb sinds gister echt een opgeblazen gevoel en mijn broeken zitten echt strak.. Was vandaag bij de huisarts ( voor iets anders ) en die zei dat mn broeken echt nog niet nu al strak konden zitten door de zwangerschap. Dus, zit het nou tussen mn oren of kan het wel? ..... Het is wel mn tweede zwangerschap en dan schijnt het sneller te gaan toch? Bij mn eerste had ik met 4,5 maand zwangerschapskleding aan..

Ik pas ook nog spijkerbroeken omdat ik ze in verschillende maten heb. Echt lekker zitten ze alleen niet. Zwangerschapsbroeken wel hihi. Alleen die band zit nog veel te los!
Mijn buik is ook al bol, zoveel sneller dan de vorige zwangerschap! Maar de weegschaal geeft eerder aan dat ik afgevallen ben, dan aangekomen. Dus komt echt wel door de zwangerschap! Alleen is het nog niet de baby die je ziet, maar meer de darmen.

ik heb het ook zelfs met buik in houden heb ik een buik loop nu ook vaak met me armen er voor ofzo liefs doe ik een jas aan maarja nu het steeds warmer word werkt dat niet..
ik durf nog geen nieuwe positie kleding te halen wacht het liefs tot eind van de maand.. de 25ste ben ik 12weken en durf ik het wel aan alleen hopen dat me buik niet nog harder groeit of dat het straks echt zomer word

Terug
Bovenaan