positiemode past nog niet, maar m'n gewone broeken ook niet meer..

A

Anoniem

Guest
Hi,

Ik heb gister bij de wehkamp een positiebroek besteld, en vandaag gepast... hij zat verder goed alleen om de buik is ie nog wat wijd. Hij zakt dus nog af...

Mijn gewone broeken zitten ook niet meer goed.. het enige wat nog lekker zit is mijn jogingbroek... maar om daar nou de hele dag in te lopen... ik voel me net een slons... :(

Elastiekjes, e.d. om mijn knoopjes, werkt bij mij niet...
Iemand nog tips?

Alvast bedankt :)
liefss..

Een buikband kopen, zo'n kleinere maat bij de miss etam! en die dan om je positiebroek heen doen is extra houvast..

En anders kan je altijd nog bretels nemen voor je positiebroek :D

Groetjes Claudia
28 wkn & 2 dgn

Hoi,

Je kunt ook in je 'gewone' broek bij de zijnaden een 3-hoekig stuk tricot (laten) inzetten. Dan heb je net wat extra ruimte. Een langer shirtje er over en je ziet het niet.

Succes!
Groetjes Gerdien

Hoi nens,

Ik  had hetzelfde probleem. Ik kon de positiekleding van met name miss etam en promiss niet aan omdat het te groot was, ook de kleinste maten. Maar ik paste ondertussen niet meer in mijn eigen kleding.

Er zijn echter wel boetiekjes waar ze ( vaak wel wat duurder ) wel kleding verkopen die ik aankon. Die kleding is ook zo gemaakt dat het meegroeid in je zwangerschap. Ik ben nu 24 weken en kan deze kleding nog steeds prima aan. Ik schat zo in dat ik het ook op het einde nog aankan. Het is dus een kwestie van heel goed zoeken.

Tip: La bella vita, in het hemelrijk in Arnhem.
De Hennes en Maurits heeft ook wat kleinere positie kleding, kun je ook proberen

Groetjes Juffie

Hoi Nens!

Wat een gedoe in het begin he..? Bij mij was het namelijk ook zo, totdat ik dus doorkreeg dat bepaalde broeken IN de elastische band aan de bovenkant, nog elastiek hadden, wat je kan verstellen....ik weet niet of die broek van jou dat ook heeft??? Dan kan je hem namelijk zo "strak" maken als je zelf wilt!
De broeken van Miss Etam en Promiss hebben dat heel vaak! Vooral Promiss heeft echt wel mooie, geklede broeken!
Ook bij Prenatal heb ik van het merk Invorm heerlijke broeken gevonden, zonder elastische band aan de bovenkant, maar wel IN de binnenkant achter aan 2 kanten verstelbaar elastiek, dat is echt heerlijk hoor, die kan je echt zo "klein" maken als jezelf wil! Dat zijn echt heerlijke broeken, in het wit en zwart heb ik ze! Ze zijn maar 29,95, dus vond ik ook enorm meevallen en ze zitten me echt net zo lekker als mijn joggingbroek, haha! Staat alleen een paar tikkies netter, naar mijn werk, haha!!
Veel succes, als je verder nog iets wil weten, hoor ik het wel!
Groetjes Yvette (27wk+1)

Hoi , niet echt goedkoop, maar wel een perfecte pasvorm hebben de broeken van Noppies. Ik heb in mijn zwangerschappen van dit merk altijd een spijkerbroek gekocht en deze met verschillende normale shirts zowat afgedragen.

Zelfs met 12 weken zwangerschap zaten ze al goed en ook niet onbelangrijk. De eerste weken na de bevalling zitten ze ook nog lekker, als je gewone broeken nog niet charmant staan.
Tip: op marktplaats worden ook vaak Noppies broeken aangeboden.

Hoi Nens,
Ik ken het probleem. Heb laatst bij Prenatal een jurk gekocht die je echt bijna je hele zwangerschap kunt dragen (misschien de laatste maand niet meer). Hij is mooi, zacht en knelt nergens (en je buik komt er geweldig in uit). Dus geen rare zwangere soepjurk.
Aanrader.
Jolien

Dit probleem heb ik ook,
Voor alle dames met tips...
thanx. Ik had laatst al 3 broeken gekocht.
Maar ze zitten om de buik net iets te ruim.
Zakken ze af en dan lijkt het net alsof je een
vuilniszak aan hebt.
Groetjes Hanna

Terug
Bovenaan