positiemode voor de lange vrouw

Hallo beste mensen,

Al geruime tijd lees ik mee op dit forum,
maar nu heb ik zelf een vraagje.
Ik ben zwanger van ons 1e kindje en ben eind Juni uitgeteld.
Ik ben 1.85 en koop normaal mijn kleding in speciaalzaken voor de lange vrouw, helaas hebben deze zaken geen positiemode, en omdat ik inmiddels toe ben aan positiemode is mijn vraag aan jullie of jullie mischien winkeltjes kennen met positiemode voor lange mensen of hebben jullie andere tips ?
Alle adviezen en tips zijn welkom !
vriendelijke groeten, Luus
 
hoi Luus,
ik heb hetzelfde probleem. Ik ben 1.82 en heb ik verhouding óók nog eens lange benen! Ik kon dus ook vóór de zwangerschap nergens broeken kopen die lang genoeg zijn. (jij wel dan??). Wat ik heb gedaan is broeken met zoom én omslag kopen, en die er beide uithalen. Perfect. Of gewoon een broek met een flinke zoom. Ook heb ik rokjes. Voor mij is dat best koud, maar met flinke laarzen eronder geen probleem. Omdat jij in juni bent uitgerekend lijkt me dit nog geen slecht idee omdat je waarschijnlijk pas rond de 6e maand echt een buikje krijgt (bij mij zag niemand het tot een maandje geleden; als je lang bent zie je het veel later pas en kan je dus ook langer je normale kleding aan!).
Succes!!
Stephanie (35 weken precies)
 
Hoi,

Ben ook ruim 1.80 en tijdens m'n zwangerschap had ik in elk geval een hele lekkere (spijker)broek van de H&M. Die moest zelfs nog een slagje om!

En ook bij de Prenatal had ik 2 broeken gevonden, even goed ertussen zoeken (overigens had ik maar 3 broeken en die waren dus niet van dure merken als Noppies)
 
prenatal en H&M zijn véél en véél te kort voor mij, dat komt denk ik ook omdat ik wel lang ben maar niet fors gebouwd. Ik heb maat 38 en waarom worden kleinere maten ook altijd automatisch korter dan grotere maten???! Voor mij een raadsel...
Succes anyway..
 
Terug
Bovenaan