Positiemode

hoi
ik vindt positiekleding eigenlijk nooit leuk. ik vindt het allemaal duffe kleding...helemaal niet met de mode meegaand maar goed dat is mijn smaak.
maar ik heb enkele broeken gekocht bij V&D, bij promiss,prenatall, bij Miss Etam, bij H&M (dat heeft niet ieder filiaal geloof ik).
en verder koop ik gewoon truitjes in gewonen winkels, wat een beetje langer is dan normaal en een beetje stretch heeft.
ik ben namelijk helemaal niet gelukkig met de positikleding..hihi
veel succes en groetjes van sandy
 
Toen ik nog zwanger was heb ik vrijwel al mijn positiekleding bij een aparte zaak van miss etam gekocht, daar verkochten ze kleding die uit de collectie was gehaald, maar dat scheelt echt tientallen euro's en echt leuke kleding hoor. Ik weet niet of ze meer van die zaken over nederland hebben, maar ik ging altijd naar den bosch.

groetjes Martine
 
Je kunt best wel leuke kleding vinden bij Promiss, Miss Etam.

Ik heb erg leuke dingen gevonden bij de afd positiemode van de Kidsfactory in Hoofddorp. Daar verkopen ze bv. het merk Queen Mum, dat is wel erg leuke kleding (wel wat duurder dan promiss+etam)
 
In IJmuiden en Beverwijk zit ook een uitverkoop miss etam. voor € 5,00 euro per stuk heb ik daar effe gekleurde broeken gekocht en in andere winkels heb ik leuke shirts gekocht die ik op de goedkope broeken draag.
 
Ik kijk ook veel bij bovengenoemde winkel. Ik heb mezelf wel laatst verwent met een duurdere broek van vida vita. Ik moet zeggen dat je wel erg het verschil merkt kwa kwaliteit.
 
Terug
Bovenaan