Positieve én negatieve test met zelfde urine.. wat nu?!

<p>Goedemorgen allemaal, </p><p>Morgen is mijn NOD, maar vanmorgen dacht ik ‘laat ik vast een test doen’. Jawel, na 2 minuten verscheen er al een streepje en deze was na 5 minuten nog steeds goed zichtbaar! Weliswaar licht, maar toch goed te zien. Het streepje is ook duidelijk licht roze van kleur. Omdat iedereen altijd enthousiast is over de 2v5 testen van kruidvat, deed ik er daar ook 1 van in de hoop dat dit lijntje wat duidelijker zou zijn..... wat blijkt. Deze blijft wit ? </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet nu niet goed wat ik moet denken.. <br /><br />liefs.. </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Morgen nog een keer testen. De ene test is gevoeliger dan de ander. Vals positief testen is volgens mij niet echt mogelijk (mits je binnen de afleestijd checkt). Ik had ook verschillende testen waarbij de een pas dagen later een streepje gaf. 

Dat geeft een beetje hoop! Ik zag het streepje al verschijnen bij het doorlopen en na 5 minuten (dit was de afleestijd) was hij nog steeds goed zichtbaar.. 

Idd, dan is die andere test gewoon gevoeliger dan die van kruidvat. Als je positief test is er hcg in je lichaam, wat alleen is als er een innesteling heeft plaatsgevonden en je dus zwanger bent. Heel eenvoudig eigenlijk ?

[quote quote=10309347]Vanmorgen de kruidvat test herhaalt en daar nu ook een heel licht lijntje op te zien! Ik hoop het zo .. ?[/quote]
Wat ontzettend fijn, gefeliciteerd!! 

Terug
Bovenaan