Positieve + 2 negatieve en wéér positieve test voor NOD

A

Anoniem

Guest
<p>Wie heeft ervaring met eerst positief, dan negatief en dan weer positief testen in een paar dagen tijd?  Ik heb een onregelmatige cyclus (kortste duurde 18, langste 33 dagen) en ben deze maand op dag 23 begonnen met testen, dit is slechts 8 dagen na ovulatie. Ben deze maand begonnen met ovulatietestem en die was precies op dag 15 van de cyclus.</p><p>Dag 23 (8 dpo) – Predictor test, negatief<br />Dag 24 (’s avonds laat getest): gewone Action en Kruidvat test (niet early testen dus), beide heel licht positief (tuurstreepjes)<br />Dag 25 ’s ochtends: gewone Kruidvat test en gewone Action test: beide ook licht positief, wel donkerder dan avond ervoor.<br />Dag 26 eind v.d. ochtend: early Action + gewone Action test: beide negatief binnen afleestijd (eentje werd na een half uur wat donkerder maar niet donkerder dan de test van ’s avonds laat en twee dagen eerder).<br />Dag 27 (vandaag): early Action test: licht positief. Niet donkerder dan twee dagen geleden en onderbroken streep. Resultaat verscheen ook pas na 4/5 minuten. </p><p>Ik voel me niet zwanger, had pijn in mijn borsten en die is twee/drie dagen gelezen flink weggezakt. Af en toe wat steekjes in de onderbuik, maar dat heb ik ook altijd voor mijn menstruatie. Gisterochtend een beetje een  weeïg gevoel, vanochtend ook een beetje maar minder dan gister.</p><p>Ik wacht nu tot dag 31 met testen (dus over 4 dagen) en afwachten of ik in de tussentijd wel/niet ongesteld word. Ik weet dat de kans op miskraam redelijk is in deze termijn. Ik sta er vrij nuchter in: als het niet goed is, is het niet zo en proberen we het de volgende ronde weer. Omdat mijn gevoel best sterk is dat het niet goed zit, heb ik me daar al een beetje bij neergelegd denk ik.</p><p>Voor iemand herkenbaar en is het wel/niet goed afgelopen? Ik zou normaal niet testen voor NOD, maar gezien mijn onregelmatige cyclus dacht ik: ik zie het wel.  </p><p>Wat ik gek vind, is hoe het kan dat een gewone (niet early) test om 23:00 uur 's avonds positief resultaat geeft en drie dagen later (dan zou het hormoonniveau toch echt wel hoger moeten liggen) een early test om 6:00 uur 's ochtends een even lichte streep geeft. Dat zou dan toch donkerder moeten worden? </p>

Hi Jade,
hier zojuist ook 2 tests gedaan. Was de twee cyclus na een miskraam dus weet niet precies wanneer mijn NOD was (dacht zaterdag). Net sensitest gedaan, helemaal niks. Daarna ovulatie test en die gaf aan vandaag een piek. Dus voor de zekerheid action zwangerschap test erachter aan en die geeft ook licht positief ?. Verwarrend!
maar echt geen idee.

Heey! Dit had ik ook. Tenminste, dat lijkt zo. Bij mij was het iets verdrietigs. Niet dat ik je bang wil maken maar wij hadden eerst positief toen negatief (echt wit ral9001) en daarna weer positief na een paar dagen. 
Ons geval: een tweeling zwangerschap waarvan eentje een miskraam is geworden. 
Nogmaals dit is ons geval, hoeft niet hetzelfde te zijn. Succes!

Terug
Bovenaan