positieve digitale ovulatietest belangrijker dan verhoogde temperatuur????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even een vraag van deze kant. Ik had afgelopen dinsdag een positieve digitale ovulatietest van cleurblue met een smiley, maar mijn temp is nog steeds niet gestegen?Wat is nou belangrijker? Een positieve ovulatietest of een verhoogde temp? Wie o wie kan mij helpen? Ik heb wel elke keer last van buikkrampen.

ik hoor graag van jullie

liefs
baby09

Hi, volgens mij is temperaturen niet altijd ff nauwkeurig hoor.
Kweet niet of je elke ochtend op hetzelfde tijdstip temperatuurd?
Voordat je uit bed stapt en naar de wc gaat. En hoe je temperatuur, met welke meter bedoel ik dan. En oortherometer, onder de tong of onder oksel schijnen ook niet nauwkeurig genoeg te zijn. Dus dan zou ik denk ik persoonlijk meer vertrouwen op die ovulatie test. Heel veel succes in elk geval, spannende dagen/weken zijn weer aangebroken voor je!

Liefs Nathalie

Hoi hoi,

Ik denk dat je die positieve ovulatietest kunt geloven hoor! Ik had ook een vraag gesteld over het temperaturen, omdat het bij mij ook niet steeg rond m'n eisprong, terwijl ik wel draderige afscheiding en buikkrampen had. Het schijnt dat je het temperaturen echt strikt bij moet houden, ook qua bedtijd enz. Je moet zoveel mogelijk hetzelfde ritme aanhouden om een goed overzicht te krijgen. Ook moet je je temperatuur rectaal opmeten, wat ik dus eerst ook niet deed. Ik weet niet hoe strikt jij met temperaturen bent, maar ik denk dat je op de ovulatietest kunt vertrouwen!

Heel veel klusplezier!!!

Groetjes Joepie

hihi, naath, tegelijk!! en zo ongeveer hetzelfde bericht!

Hoi meiden,

bedankt voor jullie snelle reactie. Ik ga niet elke dag op hetzelfde tijdstip naar bed, maar ik temp wel rectaal met een digitale thermometer met 2 cijfers achter de komma. Ook temp ik elke dag op hetzelfde tijdstip, dus voordat ik uit bed ga. Dus jullie denken dat de positieve test klopt? Vind het alleen zo gek, want normaal gesproken zou je temp toch moeten stijgen na je eisprong?

Liefs,
Baby09

Is dit de eerste keer dat je temparatuurd? Ja volgens mij moet het idd iets stijgen na je eisprong, maar zitten geen gradens verschil in hoor, hooguit paar 0.3 tot 0.5 geloof ik. Maar dat je dus niet ongeveer dezelfde tijd naar bed gaat en de drukte van je dag e.d. alles kan er mee te maken hebben. Dus dan zou ik eerder die ovulatietest vertrouwen dan die termometer. Tis toch afwachten meis. Geen bloed geeft moed! Elke dag dat je overtijd bent is er eentje en hopelijk snel een positieve test!

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Nee het is niet de eerste keer dat ik temperatuur. Mijn temp is nog geen 0,3-0,5 graden gestegen. Maar toch een positieve ovulatietest. Vreemd maar ja we wachten af... Ik baal er gewoon een klein beetje van omdat ik dus niet weet wat ik moet geloven. Die positieve test of mijn temp. Het maakt me gewoon heel erg onzeker.

Liefs
baby09

Terug
Bovenaan