Maandag aan het eind van de middag moet ik weer een echo laten maken. De verloskundige vond mijn baarmoeder erg veel gegroeid de laatste paar weken. Het kan ook zijn dat de baby net een groeispurt heeft gehad en daarvoor dus niet zo was gegroeid, maar ze wilde voor de zekerheid toch even een echo laten maken om uit te sluiten dat het positieve dyscongruentie is.
Ik heb een paar weken geleden al een keer bloed laten prikken voor zwangerschapssuiker en dat was niet aan de orde. Mijn suiker was prima. Ik ben erg benieuwd of mijn baby nu echt erg groot is of dat ik alleen wat meer vruchtwater heb gekregen ofzo.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik las net op de wist je dat topic dat de babytjes van Bertine aan de kleine kant zijn. Toch raar dat de een 'te groot' en de ander 'te klein' kan zijn... Niet iedereen kan op het gemiddelde zitten toch?
Groetjes Cathelijne
Ik heb een paar weken geleden al een keer bloed laten prikken voor zwangerschapssuiker en dat was niet aan de orde. Mijn suiker was prima. Ik ben erg benieuwd of mijn baby nu echt erg groot is of dat ik alleen wat meer vruchtwater heb gekregen ofzo.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik las net op de wist je dat topic dat de babytjes van Bertine aan de kleine kant zijn. Toch raar dat de een 'te groot' en de ander 'te klein' kan zijn... Niet iedereen kan op het gemiddelde zitten toch?
Groetjes Cathelijne