positieve en negatieve test!

<p>Dames help! Mijn vriend en ik zijn voor kindje nummer 2 bezig. Nu had ik vanmorgen getest met action test 1 dag voor nod. En huhh 2 streepjes! ( voorzichtjes blij ) wel een licht streepje maar toch een streepje. Smiddags bij thuiskomst de test nog eens bekeken en ja echt! Het 2e streepje is nu ingedroogd en nog duidelijker. Ik weet niet zo goed of je dit nu als positief mag ervaren aangezien de indroogstreep veel duidelijker was als vanmorgen. </p><p>Dus net cleaurblue .. wat geeft dat rot ding aan ... niet zwanger . </p><p>Bijgevoegd de fotos van vanmorhen en dezelfde test met indrooglijntje. </p><p>Kan dit te maken hebben met een lage hcg of ??? Help!</p>
 
Ik kan de foto’s niet zien, maar zeer grote kans dat dit komt doordat je vroeg hebt getest en je hcg nog niet hoog is. In de ochtend is je urine veel geconcentreerder. 9 vd 10 x staat dat ook in de bijsluiter vermeld dat je het beste met ochtendurine kunt testen.
 
Ohw wat gek Kim. Heb t nogmaals geprobeerd toe te voegen. Jaa indd morgen of overmorgen nog eens testen maar toch zegt alles in mij dat ik wel zwanger ben.. ik had ook nooit die cleurblue moeten doen ? nu twijfel ik aan alles en of dat lijntje op me actiontest wel voldoende is .. alhoewel je zou denken een streepje is een streepje...
 
Ik had precies hetzelfde. Een lichte streep, maar hey een streep is een streep. Heb vaker met de action getest en negatief is toch echt negatief.Later op de middag de clearblue gedaan, niet voor de zekerheid maar voor als een cadeautje voor mn man. Ik opnemen om er een leuk begin filmpje van te maken. Geeft het rot ding "niet zwanger" aan, dag 10 euro.2 dagen later weer getest met een action test, niet omdat ik er onzeker over was maar gewoon omdat ik er nog 1 had liggen, en idd een wat donkere streep! Het kan dus wel, heb het zelf meegemaakt. Vind actiontesten echt super betrouwbaar en heel fijn. Ik mag je dus hopelijk feliciteren hihi. Over 2 dagen gewoon weer testen en lekker uit je dak gaan!
 
Spannend Marijke grote kans dat de gevoeligheid van de test afwijken van elkaar? Volgens mij slaat de (early) test van de action bij 10 mlU/ml aan en de digitale Clearblue test bij 25 mlU/ml als ik het goed heb. 
 
Hey, ik had precies het zelfde. 4 dagen voor NOD 2 positieve testen (beide licht streepje maar wel goed zichtbaar) Toen continue negatief. Had zondag ongesteld moeten worden en tot nu nog steeds niet geworden. Afgelopen woensdag weer 1 positieve test ( licht streepje ook goed zichtbaar) en gisteren weer negatief. Ik heb bloedgeprikt en vandaag krijg ik de uitslag (hopelijk) en dan hoor ik meer. Streep is steep zeggen ze! Maar ik ben ook nu enorm onzeker.. afwachten dus. Alles is mogelijk ! En zeker over 2 dagen opnieuw testen wie weet is de streep dikker! Gr 
 
Terug
Bovenaan