Positieve en negatieve test

<p>Hi,</p><p> </p><p>Ik heb op maandag avond een zwangerschapstest gedaan. Daar naast de controlle lijn een licht roze streep te zien.</p><p> </p><p>Ik moet oas over 8.dgn ongesteld worden, maar ik heb sinds de 13e krampen en misselijkheid. </p><p> </p><p>Gister weer een test gedaan maar dit keer geen lichte streep meer te zien. Voel me nog steeds moe en heb nog altijd krampen. </p><p> </p><p>Pijn in me borsten sinds woensdag en misselijk.</p><p> </p><p>Hoe verklaar ik die roze streep en nu weer geen streep.</p>
 
Joh misschien heel raar dat ik dit zeg, maar geduld is een schone zaak. Je bent nu onnodig geld aan het verkwanselen. Test pas als je over tijd bent en maak jezelf niet zo gek.
 
Ik zou ook 2 dagen wachten en nog eens testen. De geconcentreerdheid van de urine kan uitmaken. Maar zo lang voor nod positief testen..
 
Ik vind het best knap dat je 8 dagen voor je verwachte menstruatie met avondurine een licht positieve test hebt gehad. Ik testte zelf deze zwangerschap 6 dagen voor mijn menstruatie heel licht positief, en ik weet van mezelf dat ik heel snel veel hormonen aanmaak. Dus dat was al uitzonderlijk. Dit was wel met ochtendurine. De meeste vrouwen testen pas vanaf hun menstruatie dag positief en dit moet altijd met ochtendurine zijn, omdat anders het hormoon niet geconcentreerd genoeg is.
Ik zou even een weekje wachten en daarna nog eens met ochtendurine testen. Sowieso kan het zijn dat de zwangerschap nog afgebroken wordt en je 'gewoon' ongesteld wordt. Dit omdat het vruchtje niet goed was. In dat geval lijkt het mij beter om niet te weten dat je zwanger was, maar te denken dat je menstruatie gewoon doorgekomen is.... Maar dat gaat meer over het mentale stuk.
 
Terug
Bovenaan