positieve OV test,..wanneer dan NOD 14 dagen later??? of langer???

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen,

Ik had 23 september (maar ook 24 en 25) een positieve OV test. Heb de laatste maanden een cyclus van 31 of 29 dagen.
Mijn laatste menstruatie was 7 september. Wanneer is nu mijn NOD 14 dagen na de + Test of later gezien de eisprong binnen 24-36 uur optreed als positief getest hebt???

Ik word gek. Ben nu in ronde 9. Voel niks anders dan anders, dus is  ga er maar van uit dat ik gewoon de rode duivels mag verwachten?

Maar hoe zit het nu precies? Hoe tellen jullie???

Liefs Sterre!

hoi hoi,

Ik gebruik zelf ook ovutesten,sinds ik ze ook ben gaan gebruiken voel ik mijn eisprong daarvoor nooit.
Zodra je een positieve test hebt dan vind je sprong meestal binnen 0 en 36 uur.
ik blijf  ook doortesten totdat hij weer negatief is en dan weet ik extra zeker dat hij dan de vorige dag is geweest en vanaf daar tel ik.

hoop dat mijn verhaaltje een beetje duidelijk is?? de afgelopen 2 maanden zo geteld en werd dus precies ook mijn noddatum ongi

su6!!

Liss (ronde 5)

Hoi,
Na de eisprong duurt het nog min 12 dagen en maximaal 16 voor je NOD is.
(heb ik wel eens gelezen)
Nou ik duim voor je!
Gr Anita

Hallo dames,

Bedankt voor jullie reactie. Ik word gek van de spanning. Van de ene kant ga je ervan uit dat je gewoon weer ongesteld gaat worden maar er blijft altijd dat beetje hoop.
En ik ben er gewoon geestelijk moe van. Ik wil die emoties niet meer.

Ik wil gewoon ZWANGER zijn,..

Tja over een dag of 2 weten we het weer!!!

Ik ga trouwens voor mijn eerste kindje en we zijn helaas al 9 rondes bezig!! Soms zie ik het niet meer gebeuren hoor!

Ben verleden maand maar eens begonnen met acupunctuur en kleurmeridiaan therapie!
Och ja je moet toch wat!! Baat het niet, dan schaadt het vast ook niet.

Liefs Sterre!

Hoi Sterre, ik ga vanaf deze maand ook ovutest gebruiken, dus las je topic even. Wij gaan ook voor eerste kindje en ik ga nu ronde 8 in denk ik. Ai, al die gevoelens elke maand! Mijn vriend gaat volgende week naar huisarts om zijn zaad te laten testen, hij heeft ooit een ontsteking gehad en zou daardoor verminderd vruchtbaar kunnen zijn. Het is heel gek, maar ik wordt zo moe van die twijfel de hele tijd dat ik nu gewoon wil weten of we uberhaupt wel zwanger kunnen raken. Als dat niet kan, dan kunnen we in elk geval weer verder, nu staat de tijd een beetje stil. We proberen allebei om er niet teveel mee bezig te zijn, maar bij elke ronde wordt het moeilijker. Helemaal omdat om ons heen iedereen binnen 2 of 3 rondes zwanger is, sommigen zelfs al van hun tweede. Sorry hoor, ik stort even alles eruit!
Jij heel veel succes en sterkte deze maand, het komt vast goed, het duurt alleen wat langer, onze babies hebben misschien gewoon meer zin om septemberbabies te zijn ipv zomerbabies! Veel geluk,
liefs Julie

Hallo,

Ik heb gister mijn OV gehad en heb 21 oktober NOD. Nog even 2 weekjes wachten dus. We zijn pas in ronde 1 maar heb wel altijd een heel regelmatige cyclus van 28 dagen dus dat is wel positief! We hebben goed ons best gedaan dus wie weet!

Liefs Tessa

He Jullie en Sterre,
wat een herkenbare verhalen.
Wij zijn nu vanaf februari bezig dus ook een maand of 8, de eerste 6 maanden een hele onregelmatige cyclus gehad tussen de 27 en de 38 dus de hoop is er zeker een aantal keren geweest. net als de wanhoop. de laatste twee maanden was het 30 dagen dus er is hoop dat er regelmaat in begint te komen.
Ik heb al een paar keer een positieve ovulatie test in mijn handen gehad maar dat heeft tot nu toe nog geen geluk gebracht.
afgelopen weekend hadden we positive testen dus nu nog iets langer dan een week wachten. en dan weten we weer meer.
Het wachten breekt me vaak in de laatste week wel op, en des te groter dan de teleurstelling is. en iedereen die om je heen en hier op het forum zwanger word maakt het er niet beter op.

Hoe oud zijn jullie en gaan jullie ook voor een eerste kindje?

Groetjes Vanja

Terug
Bovenaan