Positieve ovu 1 dag voor NOD?

<p>Hoi, ben ik weer! ?</p><p>Ik heb net een ovulatie test gedaan, voornamelijk gewoon nieuwsgierig of er een streep zou staan of niet? Geen idee. Ik weet niet wat ik verwachtte. </p><p>En nu zie ik na 3/5 minuten deze redelijk dikke streep staan.. een late ovulatie lijkt me bijna niet, aangezien ik midden april toch ook wel dikke strepen heb gehad die zich opbouwden en daarna afbouwden. </p><p>Wat denken jullie? Is er een reden dat een ovulatietest nog zo’n streep kan hebben voor je NOD? </p>
 
Ik geloof dat ik een keer gelezen heb als je een ovulatie tijdens zwangerschap doet dat hij dan ook positief is misschien idee om zwangerschapstest te doen? Spannend.. 
 
maar ik weet het niet zeker he 
 
Hey freragon,
Het schijnt dat je met een ovulatetest positief kan testen als je zwanger bent ;)! Een voorzichtige gefeliciteerd! 
 
Ik ga het risico niet nemen om niet met ochtendurine te testen dan, ook al ben ik nu geneigd een te doen ? ik hou me in! Morgenochtend kan ik testen. 
Laten we het hopen dan! 
Natuurlijk kan het ook een late ovulatie zijn, maar dit lijkt me onwaarschijnlijk omdat mijn cyclus dan nog nooit zo lang is geweest en ik zo goed als positief testte midden april.  
 
Het kan zijn dat hij positief is omdat je zwanger bent, dat schijnt wel vaker voor te komen. Ik zou een zwangerschapstest gaan doen om het zeker te weten. Wel met ochtendurine doen. 
 
Dat zeker, ik wil natuurlijk geen onnodige teleurstelling van een “middag test” ?
Ik heb overigens alleen early testen liggen, foutje bij het halen, zou dit een probleem zijn? Lijkt me niet dat het uit zou maken, toch?
 
Zou voor de zekerheid ook een normale halen. Soms geven die early testen negatief terwijl de gewone wel positief aangeeft. Spannend ! 
 
Terug
Bovenaan