positieve ovu test, wanneer klussen??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag ik hoop dat jullie mijn antwoord kunnen geven.

De afgelopen maanden is gebleken dat ik na een positieve ovutest 16 of 17 dagen later ongi wordt.
Vandaag heb ik een hele goeie positieve ovutest. Het streepje is veel dikker dan de contolesteep. Maar als ik ervan uitga dat ik 14 dagen na de eisprong ongi wordt dan heb ik pas vrijdag of zaterdag mijn eisprong.
Wanner zouden jullie nu gaan klussen?

Snappen jullie het nog? Misschien is mijn LH piek wel drie dagen voor de eisprong? Zuo dat kunnnen? Of wordt ik gewoon 16/17 dagen na een ei ongi ipv 14 dagen?

Liefs Janneke

hoi,

als je nu een positieve test hebt, dan denk ik dat je nu je eisprong krijgt, dus nu klussen zou ik zeggen.
volgens mij kan het hoor, dat er meer dan 14 dagen tussen eisprong en ongi zitten. maar dit weet ik niet zeker.
maar anders hele week om de dag klussen?
mis je het zeker niet?

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

liefs, bloemetje.

Hoi Janneke,
Ik zou afgaan op de ovulatietest en niet op gemiddelden van cyclussen... misschien is jouw tijd tussen ei en NOD gewoon 16 of 17 dagen in plaats van 14 dagen, dat kan gewoon. De ovulatietest geeft een piek aan in het hormoon dat je nodig hebt om het ei te laten springen, dus als je een positieve ovulatietest hebt, dan springt het ei in de regel binnen 48 uur na de positieve test.

Succes, Esk

Bedankt voor jullie antwoorden!
Ik denk dat we dan vanavond en morgen avond klussen en als we dan nog zin hebben vrijdag ook haha.
Dan kan ik hem toch niet missen!

Liefs Janneke

Terug
Bovenaan