positieve ovu test

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Nou, ik had gisteren een positieve ovulatie test. Op dag 16. Ik ben helemaal blij. Want vorige maand had ik geen eisprong volgens 14 ovusticks. Dus we zijn lekker aan het klussen.

Maar, Ginger. Wat balen zeg. Ik wilde al een keer eerder reageren maar toe lukte het weer eens niet. Maar ik wens je heel veel geluk toe in 2005. En iedereen natuurlijk.

Liefs Nance

Hoi Meissie!

Leuk om weer eens wat van je te horen!
Fijn dat je deze maand wel een positieve test hebt. Ik weet hoe belangrijk het is om nog enigszins controle te hebben over je cyclus. Als je eisprong dan uitblijft, sta je raar te kijken!
Geniet van het klussen!!!!

Bij mij is het weer wat gezakt... ik baalde als een stekker, maar goed... Ik heb voor de kerst een superlief briefje van mijn mannetje gehad. Daar in beschreef hij dat hij alles voor me wil doen, maar dat het zo moeilijk is, omdat hij weet wat mijn (en zijn) grootste wens is. Al met al voelde ik nu echt dat we er samen voor gaan: samen stressen, samen huilen en hopelijk snel samen gelukkig zijn met ons eerste kindje. Wat fijn als je een man achter je hebt staan, die zich precies zo voelt als jij! Wat bof ik toch!
Ik sta weer met beide benen op de grond en kan weer gelukkig zijn met wat ik allemaal wel heb!

21 januari moet ik weer naar de gyn. mijn man gaat dan mee. Hij is iets mondiger dan ik. En hij zal dan zijn zorgen dan ook even op tafel leggen. NBiet dat ik geen goed contact heb met mijn gyn. Maar we willen alle mogelijke testen afronden, zodfat we duidelijkheid hebben!
Ik zou nog een bloedtest moeten ondergaan en een samenlevingstest. Dan zit het erop...

Ach we wachten zoals gewoonlijk maar wee af! Ik wens je een fijne jaarwisseling toe met hopelijk veel goed nieuws in het nieuwe jaar!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan