Positieve ovulatie test en bloedingen

<p style="text-align: right;">beste dames</p><p>welkom op mijn zoveelste topic. Ik en mijn man hebben sinds september besloten te gaan voor ons eerste kindje. Heel spannend allemaal en daarom heb ik ook veel vragen</p><p>5 tm 9 dec ongesteld geweest. </p><p>Sinds 10/12 gestart met het testen van ovulatie testen. Vanaf 13/12 erg last van mijn borsten . En nu vanaf 20/12 lijk ik richting mijn ovulatie te gaan? Nu is het zo dat ik wel al twee dagen erg last heb van steken en kramp in mijn onderbuik en dit gaat gepaarrd met diverse bloedingen.  </p><p>Kan ik bloedingen hebben en toch mijn ovulatie? </p><p>Hieronder een foto om jullie een beeld te geven van wat ik bedoel. </p><p>Bedankt !</p>
 
Ik heb geen ervaring met ovulatietesten maar had wel gelezen dat je pas ovuleert als dat streepje even donker is dat het controle streepje. Ben je al lang gestopt met anti conceptie ? Want misschien ligt het daaraan. Ik heb na 4 x menstruatie nog steeds ontpil klachten.. Zou zeggen gewoon afwachten en jezelf niet te gek maken want je lichaam kan je heel goed voor de gek houden.
 
Terug
Bovenaan