Positieve ovulatie test gehad?

<p>Ik ben nu weer sinds 10/12 aan het testen met ovulatie testen. Ik twijfel of hij positief geweest is en mij leek de 13/12 ( veel geklust rond deze periode) vrij positief. Erna zijn ze alleen maar weer lichter geworden. </p><p>Ik zou heel graag willen weten wat jullie er van denken . En wanneer ik eventueel een zwangerschapstest kan doen. </p><p>Of moet ik weer wachten tot de volgende ronden:(</p><p> </p><p></p>
 
Zoals ik kan zien, is deze nog niet positief geweest. De teststreep hoort even donker, of zelfs donkerder te zijn als de controlestreep. Dat zie ik ook op de 13e nog niet bij je. Ik verwacht dat je eisprong nog moet komen! Heb je enig idee hoe lang je cyclus normaal is? Het zou kunnen dat je net een latere eisprong hebt deze maand, dus ik zou gewoon nog even doortesten! ;)Ik heb zelf een hele onregelmatige cyclus en had twee cycli geleden het eigenlijk al opgegeven... Uiteindelijk had ik pas op dag 30 mijn eisprong. Cyclus duurde uiteindelijk 44 dagen. Dus geef de moed nog niet op!
 
P.S. Er zijn dames die trouwens wel een eisprong hebben, waarbij de ovulatietest niet knalpositief uitslaat. Zij gebruiken dan een extra gevoelige. Maar ik heb zelf ook bovenstaande gebruikt en bij mij werkten ze gewoon naar behoren. 
 
Dat kan heel goed zelfs! Uitgaande van je laatste cyclus (31 dagen), zou ik je ovulatie later deze week ongeveer verwachten. Je ovulatie vindt over het algemeen ongeveer 14 dagen voor je volgende menstruatie plaats. Bij een "normale" cyclus van 28 dagen is dat dus precies 2 weken na (en voor) de start van je menstruatie. Vanaf 5 december gerekend zit je nu bijna exact op 2 weken. Omdat je vorige cyclus iets langer was dan 28 dagen, zou het dus ook kunnen dat je ovulatie pas eind deze week is. Even doortesten dus!
 
Terug
Bovenaan