Positieve ovulatie test vandaag

<p>Hoi lieve vrouwen! </p><p>Ik zit een beetje in twijfel. Mijn man en ik zijn inmiddels 8 maanden bezig voor een kindje. Het voelt alweer aardig lang haha.. We hopen enorm dat het binnenkort eens raak mag zijn voor ons ♡. </p><p>Ik heb in het begin (eerste 3 maanden) ovulatie testjes gebruikt, maar daarna had ik zoiets van ik heb zo'n regelmatige cyclus, we doen het gewoon zonder! Nu wilde ik deze maand toch weer even pijlen hoe mijn ovulatie zat. In die eerste maanden had ik steeds rond de 5e van de maand een positieve test. Ik verwachtte dan ook niet dat ik nu vandaag (de 2e van oktober) een positieve test zou hebben haha. </p><p>Maar goed, ik heb dus vandaag getest, en ik heb een positieve ovulatie test in handen gehad. Nu zit ik in twijfel want mijn man en ik hebben gister avond seks gehad.. Gewoon omdat wij daar zin in hadden haha. Nu twijfel ik dus, of het beter is om dan tot morgen te wachten om seks te hebben (wordt dan morgen eind van de middag ivm werk) of dat het beter is om vanavond gewoon nog een keer bezig te gaan? </p><p>Wat kunnen jullie adviseren? :). Wachten tot morgen middag, omdat er dan een dagje tussen zit. Of gewoon vanavond nog een keer? </p><p> </p><p>Liefs ! Anouk F</p>
 
De kans is groot dat de zaadjes van gisteren al een goede kans maken, maar als je "meer kansen" wilt, zou ik in ieder geval niet wachten tot morgen. Een eicel overleeft niet zo lang als hij onbevrucht is, en zaadcellen hebben even de tijd nodig om op de juiste plaats te komen. Je bent dus altijd liever te vroeg dan te laat!
 
Ik ben 2 keer zwanger  geraakt door de dag voor een positieve test 2 dagen tijdens en de dag erna te vrijen.
Dus ik zou het gewoon lekker elke dag eventjes gezellig maken ?
 
@klijn; Dankjewel voor je reactie ♡! Wij gaan het gewoon vanavond even gezellig maken! En desnoods morgen avond er nog bij! Baat het niet schaadt het niet denk ik dan maar :D.
 
@Nicolle B : Dankjewel voor je reactie ♡. Wat fijn dat het bij jou al 2 keer gelukt is! En bedankt voor je advies. Wij gaan het ook vanavond even gezellig maken dan, en morgen ook :D! Hopen op het beste hihi! Zou leuk verjaardag cadeautje zijn aangezien ik 7 oktober jarig ben! 
 
 
Terug
Bovenaan