Positieve ovulatie test voor nod


Hoi hoi allemaal,

Hier een mama die voor de 2e bezig is en ik ben zo ongeduldig als de pest haha. Mijn nod is tussen de 5e en 8e van feb. Maar heb krampjes heel onder in de buik en zere tepels. Ik las dat ovulatie testen positief kunnen zijn als je zwanger bent. En ik had er nog 1 liggen.. Dus die heb ik net gedaan. En dik positief streep heel iets lichter als de controle streep.. wat denken jullie? Iemand al eens gehad ???

K wil maandag of dinsdag testen.

Xx
 
Hoi,
Ik heb dit gehad. Op de dag van mijn NOD werd ik wakker met het rare idee dat ik wel eens zwanger kon zijn (avond ervoor onwijs moeten huilen bij een docu, echt niets voor mij). Ik had nog een ovulatietest liggen en daarmee teste ik positief. Die middag na mijn werk een zwangerschapstest gehaald en ook deze was positief! Ik hoop voor je dat het bij jou ook raak is!
 
Ik heb een zwangerschap test gedaan gisteren maar die was
Zo wit als maar kon haha. Veelste vroeg denk ik maar 
De ovulatie test was wel 1 ding lichter als controle
Streep dat is lijkt me niet voor niks. Pff spannend he haha 
 
 
Ik heb precies hetzelfde gehad.
Ik moet 5 februari ongesteld worden. Ik heb gister een ovulatietest gedaan en ik had 2 dikke strepen. Heb net een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.. weet alleen niet of dat komt omdat ik te vroeg heb getest of dat ik echt niet zwanger ben. Hoop natuurlijk van wel haha. 
 
Hoop voor je dat je goed nieuws te zien krijgt met de zwangerschapstesten:
 
@yasminrima
 
Hier zelfde ook 5e a 6e nod. Super spannend of niet.
Ik denk sowieso dat ik te kort getest heb k ga d at voor nod
Nog even een ovulatie test doen en dan dag na nod testen
Super spannend voor jou ook. Ik duim voor je laat je het even weten?
 
 
Ik heb vorige maand met 5 weken een miskraam gehad.
Ik ben meteen na het stoppen met bloeden begonnen met ovulatietesten deze waren allemaal positief omdat ik nog HCG in mijn lichaam had.
Dus de ovulatietest staal zeker uit op het zwangerschapshormoon HCG.
Met mijn eisprong werd de streep een stuk donkerder.
Ik heb na een paar dagen nog een zwangerschapstest gedaan en deze was zo wit als het maar kon.
Dat was fijn omdat ik als ik nu een zwangerschapstest doe weet dat als hij positief is, hij ook echt positief is.
Maargoed, een ovulatietest meet dus al hele kleine hoeveelheden HCG.
Pas hier dus ook mee op om teleurstellingen te voorkomen.
Heel veel miskramen gebeuren ongemerkt voor je menstruatie en je moet jezelf afvragen of je het elke keer wil weten als je een miskraam hebt wat eigenlijk niet eens een miskraam is.
Ik zou er echt heel verdrietig van worden elke keer.
Probeer dus gewoon je NOD af te wachten ( ja ook ik vind dat verschrikkelijk moeilijk) om teleurstellingen te voorkomen.
En als je wel zwanger bent, ach dan ben je het na de test ook nog 8 maanden ;)
 
K vroeg hey me af omdat dit de eerste
Ronde was en ik niet weet wanneer me nod
Is. Dat is het vervelende haha k zit nu op dag 29.
Maar nog niks....
 
 
Ik heb dat deze ronde getest met zowel ovutesten als zwangerschapstesten. Op 10 dpo had ik een heeeel licht streepje op de zwangerschapstest en de ovutest ( van sensitest) was al iets donkerder. Ongeveer wanneer je lh piek nadert maar er nog niet is. En zo testte ik meerdere keren met beide. Toen ik 5 weken was werd de ovutest echt vele malen donkerder dan bij een lh piek. Dus ja het klopt. Het staat zelfs in de bijsluiter van die ovutesten. Succes ! 
 
Terug
Bovenaan