positieve ovulatie test

hoi allemaal ik heb even een vraagje, ik heb na 3 maanden eindelijk een positieve ovulatie test.
gebruik nu 5mg letrozol en belde naar het zh om te zeggen dat het eindelijk positief is en morgen dus niet langs hoef voor een folikel meting.
nu hebben ze een afspraak over 6 weken gepland voor de 1ste echo maar vind het eigenlijk wel gek omdat het natuurlijk niet zeker is dat het lukt en gaat innestelen.
dus vroeg me af of het normaal is dat ze daar nu al een afspraak voor maken.

groetjes Dominique
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik vind dit ook raar want je weet helemaal niet of je wel zwanger raakt niet rot bedoeld hoor.
Hebben ze je niet verkeerd begrepen en denken ze dat je een positieve zwangerschapstest heb ?
 
nee daardoor vind ik het ook zo gek, het is niet zeker dat het nu lukt ook al zou dat natuurlijk heel leuk zijn,
ja ik heb ook nog gezegd dat het een ovulatie test was en dat die positief was.
toen ze over de echo begon zei ik ook van maar dan moet het wel eerst nog lukken.
dus vandaar hier ook de vraag of dat het normaal is omdat het voor mij pas de 1ste eisprong is.
 
6 weken echo lijkt me waarschijnlijker na een positieve zwangerschapstest, misschien heeft ze verkeerd begrepen wat voor test positief was? (Niet dat ik weet wat de normale procedure is.)
 
Was de afspraak inderdaad als ik een positieve ovulatie test heb ik niet hoefte te komen.
Is nu opgelost dinsdag wel langs geweest en indd geen grote follikel meer wel gezien dat hij is gesprongen en nu afwachten
En anders door met 7.5 mg letrozol
 
Terug
Bovenaan