Positieve ovulatiestesten

<p>Hallo,</p><p style="text-align: left;">Enkele maanden terug ben ik gestopt met de pil. Ik had voordurend bloedverlies. Bij een bezoekje aan de gynaecoloog bleek dat ik al lange tijd geen ovulatie heb gehad. Ik moest toen utrogestan innemen. Na 3 weken mocht ik stoppen. Wanneer ik moest menstrueren had ik heel weinig bloedverlies (een tampon was niet nodig) en het was zeer licht roze van kleur. Ik maakte terug een afspraak bij de gynaecoloog. Hij keek en zag dat er een eitje klaarzat. Ik startte direct met ovulatietesten en het nemen van mijn temperatuur (om te weten of we op het juiste moment hadden geklust). De ovulatietesten zijn na 7 dagen nog steeds knal en mijn temperatuur blijft constant. Ik begrijp het allemaal niet meer. Iemand die hier meer van af weet?</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Ik zou morgen ochtend eens een zwangerschap test doen. Mijn ovulatie testen bleven na 5 dagen nog positief, volgende ochtend een knaller van zwangerschaps test. Bleek al 4weken zwanger te zijn. 
 
Terug
Bovenaan