Positieve ovulatietest 2 dgn na NOD

<p>Hoi dames,</p><p>Afgelopen dinsdag had ik mijn NOD, op NOD heb ik negatief getest. Evenals twee dagen voor NOD. Nou ben ik op wat bruinverlies na nog niet ongesteld en had geen zwangerschapstesten meer liggen. Uit nieuwsgierigheid een ovulatietest gedaan van Action, deze is positief. Zou ik dan zwanger zijn?? </p><p>Haal uiteraard morgen na werk een zw.test. </p>
 
Heb je een foto van de test? 
Mocht deze positief zijn, zou ik toch nog even een zwangerschapstest doen!! Ik kan je geen 100% garantie geven of je zwanger bent namelijk. Ook geen ervaring mee. Succes! En laat het weten 
 
Het kán inderdaad dat je zwanger bent aangezien een ovulatietest ook reageert op het zwangerschapshormoon. Toch voor de zekerheid maar een zwangerschapstest doen! :)
 
Bedankt voor jullie reacties, heel fijn! 


hierbij een foto: 
https://i.postimg.cc/L8S5YR5w/E34-FD352-9-D2-C-448-E-8013-FE2800-F7583-F.jpg
 
 
als dat de ovulatietest is, is hij helaas niet positief. Een ovulatietest is pas positief als de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep. Op de foto zie je dat de teststreep veel lichter is en de test dus niet positief is
 
Ah bedankt voor je reactie Fleur! Had nog nooit een ovulatie test gebruikt en te vluchtig gelezen dan..
was na twee negatieve testen ook uitgegaan van een volgende ronde gelukkig :) 
 
Terug
Bovenaan