Positieve ovulatietest 3dgn voor NOD

<p>Hallo dames, wij zijn nu een tijdje bezig voor een tweede kindje (mijn dochter is al bijna 12) nu ben ik sinds 2 maanden pas bezig met ovulatietesten, afgelopen maand op 7 maart begonnen en op 10 maart was hij knal positief 2 donkere strepen. Ik denk ook mijn eisprong te hebben gevoeld rond 11 of 12 maart (nu weet je dat nooit zeker natuurlijk) Nu heb ik afgelopen week gewoon om eens te kijken een ovulatie test gebruikt nu zijn deze echt weer knal positief 2 donkere strepen, de test streep nog donkerder als de controle streep dit is nu al een dag of 4 zelfs met avond urine. Heeft iemand dit ook gehad en bleek je toen zwanger te zijn? Ik heb 2 dagen geleden een zwangerschap test gedaan, maar die was helaas negatief. Voel wel symptomen (maar goed je lichaam kan je ook weleens voor de gek houden natuurlijk)</p><p>Groetjes charrissa ☺️</p>

Ik kwam erachter dat ik zwanger was door een positieve ovutest (die 3 dagen op rij donker bleef) toen bleek mn cyclus ineens een maand korter geweest te zijn en was t toevallig raak. Als je eisprong een kleine 2 weken geleden was, detecteert de ovutest wellicht hcg. Maar dan zou over een paar dagen ook een zwangerschapstest positief moeten zijn. Duimen maar!

Hai, zelf geen ervaring mee maar een ovulatietest kan ook aanslaan op HCG. Dus een positieve ovulatietest kan wel eens een zwangerschap aanduiden inderdaad!

2 Dagen geleden zat je nog circa 4 a 5 dagen voor je NOD, dat is sowieso erg vroeg om al positief te testen hoor. Kan zeker wel, maar als de test op die termijn nog negatief was zegt dat nog niet zoveel.
Je bent nu 2 dagen verder, dus als de innesteling gelukt is heb je nu inderdaad meer kans op een hogere hoeveelheid HCG. Symtopen zijn idd zo verraderlijk als het weer haha.

Anders morgenochtend weer een zwangerschapstest proberen? Dat geeft uiteindelijk toch als enige echt uitsluitsel ?‍♀️

Dank je wel voor je reactie, indd heel erg hopen ?? vrijdag is mijn NOD dus ik ga proberen te wachten en dan hopelijk een positieve zwangerschaps test ☺️

Dank je wel voor je reactie, indd heel erg hopen ?? hier nu ook 4 dagen op een rij heel erg donker de ovulatie testen.. vrijdag is mijn NOD dus ik ga proberen te wachten en dan hopelijk een positieve zwangerschaps test in handen ☺️

Dank je wel voor je reactie, indd heel erg hopen ?? hier nu ook 4 dagen op een rij heel erg donker de ovulatie testen.. vrijdag is mijn NOD dus ik ga proberen te wachten en dan hopelijk een positieve zwangerschaps test in handen ☺️

Terug
Bovenaan